خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

ثبت بیش از ۲۴۵ میلیون تردد طی امسال در محورهای مواصلاتی استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از ثبت افزون بر ۲۴۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۲۲
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
ثبت بیش از ۲۴۵ میلیون تردد طی امسال در محورهای مواصلاتی استان همدان

مهرداد آهکی در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۵ میلیون و ۵۶۹ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه های تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده و این درحالی است که سال گذشته طی همین مدت ۲۳۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تردد در محورهای همدان به ثبت رسیده بود و این نشانگر افزایش ۶/۵ درصدی کل ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۱ میلیون و ۴۵۵ هزار ورودی وسیله نقلیه به استان بوده و ۲۱ میلیون ۴۹۷ هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده و طبق این آمار نرخ افزایش ورودی و خروجی استان نسبت به مدت مشابه پارسال  ۷/۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: سال گذشته طی ۱۱ ماهه سال ۱۹ میلیون و ۹۰۶ هزار وسیله نقلیه ورودی استان بوده، ۲۰ میلیون و ۱۲۷ هزار وسیله نقلیه نیز از استان همدان خارج شده بود.

وی عنوان کرد: باتوجه به افزایش ۶/۵ درصدی کل تردد های امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ما امسال شاهد کاهش ۱۵ درصدی مجموع تصادفات جاده‌ای و کاهش ۵ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای استان همدان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار