اهمیت سبک زندگی انسان در مسیر مهدویت+عکس

امام جماعت مسجد خاتم الانبیا (ص) چناران گفت: سبک زندگی انسان در مسیر مهدویت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که این موضوع می‌تواند تاثیرات مثبت در نسل جوان داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۵۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، بر پايى آیین و يادبود ميلاد حضرت مهدي (عج) آثار و بركاتي دارد كه هر ساله شيعيان به ياد امام زمان (عج) دور هم جمع شده و با ابراز ارادتشان نسبت به حضرت، ياد ایشان را در دلها زنده مى كنند.

آری، مردم در گوشه گوشه شهرستان چناران و روستاهای تابعه این عشق را به نوعی به یگانه منجی عالم بشریت نشان دادند.

امام جماعت مسجد خاتم الانبیا (ص) در خصوص جشن‌های نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج)‌ اظهار کرد: هرساله جشن‌های نیمه شعبان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام لطفیان افزود: مردم و مسئولان برای میلاد حضرت برنامه‌ریزی کرده و تلاش می‌کنند قدمی برای میلاد امام زمان (عج) بردارند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکیدات امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) در این خصوص، ادامه داد: در کنار موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی بیان رویکردها و چگونگی سبک زندگی انسان در مسیر مهدویت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که این موضوع می‌تواند تاثیرات مثبت در نسل جوان داشته باشد.

لطفیان عنوان کرد: هرساله با نزدیک شدن ایام نیمه شعبان پرچم امام عصر(عج) در تمامی محلات برافراشته می‌شود و نکته مثبت نیز نقش پررنگ جوانان و نوجوانان در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان است.

گفتنی است؛ این آیین همراه با مولودی خوانی توسط حسن محبوب، اجرای مسابقات فرهنگی، اهداء جوایز به افراد همنام با این امام همام و جشن برای مهدی پسر نوجوانی که در ایام نیمه شعبان متولد شده بود از دیگر برنامه های این شب بود.

خبرنگار/ ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها