معاون استاندار اردبیل:

مبارزه با قاچاق کالا سلامت اقتصادی را رقم می زند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ارتقای سلامت اقتصادی جامعه در گرو استمرار مبارزه با قاچاق کالاس.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۱۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

مبارزه با قاچاق کالا سلامت اقتصادی را رقم می زند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر شنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا نقش مهمی در بازدارندگی از تکرار این پدیده ایفا می‌کند.

وی با تأکید بر اقتدار مدیریتی و هماهنگی همه دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاق کالا نقش تأثیرگذار مبارزه را در بازدارندگی از پدیده قاچاق دارای اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تداوم روند مبارزه با قاچاق کالا بر کاهش قاچاق و بازدارندگی سایر قاچاقچیان برای واردات غیرقانونی کالاها از جمله کالاهای خطرناک حوزه سلامت نقش مهمی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: انتخاب دقیق اکیپ‌ها و تیم‌های میدانی مبارزه با قاچاق کالا ضروری بوده و هماهنگی بین مدیران و بازرسان میدانی مورد تأکید است.

قاسمیان تصریح کرد: ارتقای سلامت اقتصادی و سلامت جامعه از جمله ضرورت‌های لازم بوده و مبارزه با قاچاق کالا می‌تواند در فروش تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود مواد غذایی و دارویی خطرناک تأثیرگذار باشد.

افزایش کشفیات کالاهای قاچاق در استان اردبیل نسبت به سال گذشته

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل نیز با اشاره به افزایش کشفیات کالاهای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، این افزایش را نشان از اهتمام پلیس امنیت و دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با قاچاق کالا دانست.

محمدعلی مجتهدی‌نیا فرهنگ‌سازی در بین مردم برای شناسایی کالاهای قاچاق و معرفی به دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با قاچاق کالا را مهم ارزیابی و خواستار اطلاع‌رسانی در زمینه کالاهای قاچاق از رسانه‌ها شد.

ارسال نظرات