خبرهای داغ:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

مشارکت مردم در انتخابات، جزو ذات جمهوری اسلامی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مشارکت و حضور مردم، جزو ذات انقلاب و جمهوری اسلامی است و امری تزئینی نیست.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۵۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مساله انتخابات در همه کشورها با سرنوشت مملکت و آینده کشور گره خورده است؛ اصلاح فرآیندهای کشور و تکامل توسعه و پیشرفت آن، قطعا از رهگذر انتخابات رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، چه در پیروزی و چه در استمرار با مردم و نقش مردم گره خورده است. انتخابات در کشور ما، نهادی ذاتی برخاسته از انقلاب اسلامی است. بنا بر گفته بسیار مهم، اساسی و کلیدی مقام معظم رهبری، ایشان انتخابات را نه تنها عامل جمهوریت انقلاب برشمردند، بلکه اسلامیت نظام را نیز در گرو حضور مردم در انتخابات مطرح کردند. این موضوع نشان می‌دهد مشارکت و حضور مردم، جزو ذات انقلاب و جمهوری اسلامی است و امری تزئینی نیست.

افزایش اقتدار جمهوری اسلامی با مشارکت مردم در انتخابات

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: انتخابات علاوه بر اینکه نشان‌دهنده مشارکت مردم در سرنوشت آن‌ها است، در عرصه بین‌الملل نیز برای ایران، اقتدارآفرین است؛ وقتی میزان مشارکت بالا برود، اقتدار جمهوری اسلامی و ایران نیز افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: اقتدار، امنیت‌آفرین است؛ وقتی به منطقه و دشمنانی که تلاش می‌کنند آینده انقلاب اسلامی را خدشه دار جلوه دهند نگاه کنیم، می‌بینیم آنچه امنیت را می‌آفریند، مشارکت مردم در امور است و یکی از جلوه‌های اساسی مشارکت مردم نیز مساله انتخابات است.

عادلی‌نژاد گفت: انتخابات، همان طور که در ابعاد بین‌المللی اقتدارآفرین است، در کشور نیز امنیت‌آفرین و امنیت‌ساز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها