خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از پول پاشی خودداری کنند و آنان می‌بایست به موازین قانونی پایبند باشند.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۵۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، کرم‌رضا پیریایی عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس شوراری اسلامی می‌بایست موضوعات مورد توجه مردم را ارائه دهند، اظهار داشت: عملیاتی بودن از رویکرد شعارهای انتخاباتی است و هرکدام قابلیت این را دارند که به کتاب شوند.

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور بیان داشت: استان قم از ظرفیت نخبگانی غنی است فلذا اگر آمایش سرزمینی به این استعدادها اهتمام ورزیده شود، مسلما فضای بهتری حاکم خواهد شد.

پیریایی با اشاره به اقدامات عمرانی و پیشرفت شهر قم ابراز داشت: اقدامات انجام شده و تاثیرگذار استان قم نسبت به سال‌های پیش از ۱۳۸۴ قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه قم محل علم و اطلاع و آگاهی است که نشان دهنده جایگاه بالای این شهر است، گفت: شهر قم دارای ظرفیت های عظیمی است که اصحاب رسانه قم افراد معتقد و دلسوز انقلاب هستند.

پیرپایی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید از پول پاشی خودداری کنند و آنان می‌بایست به موازین قانون پایبند باشند، عنوان داشت: "قانون گذاری و نظارت" دو موضوعی است که نامزدها باید به آن توجه داشته باشند و معیشت، اقتصاد و رفاه جامعه نیز می‌بایست از اهم توجهات آنان باشد.

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری بر نظارت و قانون گذاری نمایندگان دارند و هنگامی که چشم انداز پنج ساله درکمیسیون‌ها و با مردم مطرح می‌شود، آنها گلایه‌هایی نسبت به مشکلات دارند که این موضوع مستلزم توجه است.

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید ضمن روحیه انقلابی و عقلانیت باید از بداخلاقی انتخاباتی پرهیز کنند و رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات