خبرهای داغ:

شهادت ۹۰ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار شهدای غزه به ۲۹ هزار و ۷۸۲ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۹ هزار و ۷۸۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۶۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری «المیادین»، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۰ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته انجام داده و در پی آن ۹۰ شهروند فلسطینی شهید و ۱۶۴ نفر دیگر را زخمی شده اند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۹ هزار و ۷۸۲ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۰ هزار و ۴۳ نفر رسید.

با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش‌های میانجی‌ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده‌ای را طی روز‌های آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوز‌های بی وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه بار‌تر کرده و دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه دیروز یکشنبه اعلام کرد که هفت کودک فلسطینی در استان‌های مختلف نوار غزه بر اثر سوء تغذیه به شهادت رسیده اند.

ارسال نظرات