خبرهای داغ:

برگزاری تریبون آزاد با موضوع انتخابات در شهر سهند

تبریز- در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تریبون آزاد در شهر جدید سهند به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۸۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این تریبون آزاد دانشجویان ضمن شنیدن دغدغه‌های مردم شهر جدید به سؤالاتی مانند چرا در انتخابات شرکت کنیم؟ آیا رأی دادن یا ندادن ما در آینده کشور و اوضاع فعلی تأثیر دارد؟ و به چه کسی باید رأی بدهیم!؟ پاسخ دادند.

رأی دادن تضمین امنیت کشور را به همراه خواهد داشت، رأی دادن وظیفه شرعی ملت بوده و باید در انتخابات شرکت کرد، باید کاندیدا‌ها را شناخت و رأی داد و باید شخص اصلح و کاربلد انتخاب کرد اصلی‌ترین موارد مطرح‌شده در این تریبون بودند.

نبود بیمارستان در شهر سهند، کمبود شدید شغل و بیکاری، عدم حضور نمایندگان بین مردم و شنیدن مشکلات آنان، کمبود نیرو و کارمند در ادارات دولتی، نبود بعضی بانک‌ها و به‌طورکلی کمبود شعب بانکی در سهند، مشکلات راه و آسفالت، بیمه کارگری، کمبود امکانات و نبود زیرساخت مناسب در فضای آموزشی، عدم شفاف‌سازی اموال نمایندگان و دخالت در انتصابات اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مشکلاتی بودند که مردم در این نشست مطرح کردند و خواستار حل این مسائل توسط مسئولان و منتخبین مردم بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها