مجمع جهادگران بسیجی استان البرز در بیانیه ای از مردم جهت حضور در انتخابات دعوت کرد

مجمع جهادگران بسیجی استان البرز ضمن تاکید بر نقش آفرینی خواص در پویایی و نشاط انتخابات پیش رو، طی بیانیه ای از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۸۹
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجمع جهادگران بسیجی استان البرز ضمن تاکید بر نقش آفرینی خواص در پویایی و نشاط انتخابات پیش رو طی بیانیه‌ای از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

مجمع جهادگران بسیجی استان البرز در بیانیه ای از مردم جهت حضور انتخابات دعوت کرد

در متن این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، مظهر اقتدار ملی و تجلی جمهوریت نظام اسلامی است. مجمع جهادگران بسیجی استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر می‌کند:

۱-انتخابات به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، تجلی اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت خود و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

۲-حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، مظهر اقتدار ملی، انسجام و وحدت ملت ایران و ضامن عبور از چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهد بود.


۳- دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران، همواره با تمام توان در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات بوده اند، چرا که به درستی دریافته اند که حضور پرشور مردم، پشتوانه محکمی برای نظام و خنثی کننده توطئه‌های آنهاست.


۴-مجمع جهادگران بسیجی استان البرز از آحاد مردم بصیر و فهیم استان البرز دعوت می‌کند با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کرده و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.


۵-از همه اقشار مختلف مردم، اعم از جوانان، دانشجویان، زنان و مردان، نخبگان و فرهیختگان، روحانیون و طلاب، بسیجیان و سایر اقشار جامعه دعوت می‌کنیم با انتخاب اصلح، فردی مومن، انقلابی، ولایت مدار، کارآمد و با برنامه را برای اداره امور کشور برگزینند.


۶-مجمع جهادگران بسیجی استان البرز ضمن اعلام آمادگی برای حضور فعال در عرصه انتخابات و کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم، از خواص، نخبگان و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی نیز دعوت می‌کند با حفظ وحدت و انسجام، در فضایی سالم و قانونمند به رقابت بپردازند و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.


در پایان، از خداوند متعال توفیق روزافزون ملت ایران در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

والعاقبة للمتقین

مجمع جهادگران بسیجی استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها