خبرهای داغ:

حضور در انتخابات، عامل نا امیدی دشمنان

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: حضور در انتخابات باعث ناامیدی دشمن و مشتی بر دهان استکبار است.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۹۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه یک شنبه در آیین جشن نیمه شعبان و بهره برداری از ساختمان هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول واقع در صفی آباد با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب گفت: انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور در انتخابات، سرنوشت خوبی برای آینده کشور رقم بزنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: این حضور موجب نا امیدی و خنثی شدن نقشه‌های دشمن شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: انتظار برای آمدن امام عصر (عج) برای رفع مشکلات دیدگاه نادرستی است چراکه باید برای ظهور تلاش و زمینه سازی کنیم.


سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت:حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی زمینه ظهور را فراهم کرد و مقام معظم رهبری نیز این مسیر را ادامه داد.

وی ادامه داد: امروز هر کسی در جبهه حق ایستاده و به دنبال تضعیف جبهه استکباری است سهمی در بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت دارد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه جای جای شهرستان دزفول مامن مومنان است، گفت: افرادی، چون ضحی باباماندنی نوجوانی که در مراسم امشب در وصف حضرت مهدی (عج) شعر زیبایی سرود از سرمایه‌های انسانی ما و سرباز جنگ نرم هستند و برای ارتقای فرهنگ ما تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار