خبرهای داغ:

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از نامزدهای انتخاباتی

همدان-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از نامزد‌های انتخاباتی برای گفتگو و پرسش و پاسخ تخصصی با دانشجویان و ارائه برنامه و وعده‌های خود و نقد و بررسی آنها در جوی صمیمانه اما صادقانه دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۴۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با توجه به  فصل پراهمیت انتخابات و لزوم گفتگو و پرسش و پاسخ تخصصی در مورد موضوعات کلیدی و مهم کشور در حضور قشر دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان بر آن شد که از نامزدهای دارای برنامه و وعده‌های مهم دعوت به عمل آورد و در جوی صمیمانه اما صادقانه برنامه‌هایشان را مورد نقد و بررسی قرار دهد و همچنین موجب ایجاد شور و امید انتخاباتی میان دانشجویان گردد.

اما بعضی از کاندیداهای اتفاقاً مطرح حوزه همدان، جرأت به راستی آزمایی گذاشتن برنامه های خود در بین جوانان نخبه و دانشجو را نداشتند و این مختص دانشگاه آزاد هم نبوده است.

اگر شما خود را مرد میدان نمی‌دانید، ما مرد میدان هستیم نسلی همچون نسل شهید بهشتی ها؛ ما منتظر شهید آیت ها برای مجلس شورای اسلامی هستیم، بسیج از جایگاه مطالبه گری خود عقب نمی کشد و کنشگر این عرصه خواهد ماند؛ منتظرمان باشید! سوال‌هایمان را خواهیم پرسید.

امید است وکلایی داشته باشیم که به واقع مردمی، انقلابی و شفاف باشند.

از نامزدهایی که سواد خود را حقیقی می‌دانند و احترامی ویژه برای جوانان و به خصوص دانشجویان قائل هستند تقدیر و دعوت میکنیم به اجرای فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی.

والسلام

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات