خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسان استان خراسان شمالی طی گفتگویی با خبرنگار ما گفت: در سال جاری با سازماندهی تیم های تخصصی عمران روستا؛ مهندسان بسیجی برای یاری روستاهای محروم فعالیت نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۹۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش بسیج،مسئول سازمان بسیج مهندسان استان خراسان شمالی طی گفتگویی با خبرنگار ما گفت: در سال جاری با سازماندهی تیم های تخصصی عمران روستا؛ مهندسان بسیجی برای یاری روستاهای محروم فعالیت نمودند

مهندس محمد رضا قاينی گفت: فلسفه بسیج بر اتحاد مردم در انجام فعالیت های ارزشمند بنا نهاده شده است و تشکیل بسیج نه تنها به عنوان یک ضرورت بلکه بر اساس یک آرمان و هدف بوده و این ارزش و جایگاه آن را بیش از پیش نشان می دهد.

وی افزود: تاریخ نشان داده اگر فعالیتی بر پایه اتحاد مردم با همدلی و ایثار انجام شده باشد نتیجه بخش بوده است و می توان تبلور آن را در بسیاری از رویدادها نظیر هشت سال دفاع مقدس دید.

مسئول سازمان بسیج مهندسان استان خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: بسیج در مواجه با بیماری کرونا موفق عمل کرده و هر جایی که بسیج اقدامی انجام داده ، برکت آن برای مردم و نظام مشهود بوده است.

مهندس قاينی با اشاره به تعامل سازنده این سازمان با سایر دستگاه ها گفت: سازمان بسیج مهندسین استان در ارتباط با سازمان ها و اداره های مرتبط تا کنون به عقد تفاهم نامه های همکاری برای گره گشایی و مساعدت در حوزه مختلف پرداخته است.

وی در پایان گفت علاوه بر فعالیت مهندسین در اجرای پروژه های محرومیت زدایی استان با همکاری بسیج سازندگی، خود نیز در قالب طرح عمران روستا با مشارکت اهالی روستا و ادارات مختلف ۷ طرح محرومیت زدایی را به صورت قرارگاهی پیگیری یا اجرا نموده است. و در ادامه تلاش برای رفع مشکل اشتغال در روستا های هدف را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها