خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، ایستگاه صلواتی همراه با ویژه برنامه های جذاب به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۵۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) همراه با برنامه های شاد و متنوع به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با عنوان «ایستگاه سلام بچه های قدس» برپا شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی در این ایستگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این ایستگاه به منظور کمک به مردم غزه با عنوان منتقم خون کودکان مظلوم برپا و از عاشقان امام عصر (عج) استقبال و در جهت تعظیم شعائر اسلامی برپا و نواها و سرودهای مذهبی پخش شد.

او با بیان اینکه این ایستگاه شامل دو غرفه کودک و نوجوان بود، افزود: در غرفه نوجوان، نوجوانان حلقه ی شهید محمدحسین احسانی پاتوق نوجوانان مهدوی را برگزار و با اهدای نشانگر کتاب از دست سازه های خود و گل نرگس از نوجوانان استقبال کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: در غرفه کودک نیز با روایتگری از امام زمان (عج) و کودکان غزه همراه و کودکان در این غرفه با کشیدن نقاشی هایی با عنوان مهدویت از هدیه ی این غرفه بهرمند شدند.

فیض خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه ها گروه سرود مهد فرشته های آسمانی پایگاه، سرود خود را اجرا و مسابقه نذر ظهور با عنوان با امام زمانم عهد می‌بندم به نیت تعجیل در ظهورش انجام شد.

او بیان داشت: در پایان کار ایستگاه نیز از بین شرکت کنندگان مسابقات غرفه ها قرعه کشی انجام و به سه نفر هدایایی اهدا و تمامی هدایای اهدا شده در دو غرفه کودک و نوجوان توسط متربیان حلقه های پایگاه تهیه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها