مشارکت در انتخابات دژ فولادین و نمایش قدرت مردم است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتخابات، دژ فولادین و نمایش قدرت مردم ایران است. کسانی که دل به نظام دارند و آینده کشور را می‌خواهند و دلسوز هستند و خواهان نظام هستند باید شرکت کنند تا هدیه ای برای ملت و اسلام باشد.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۷۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
مشارکت در انتخابات دژ فولادین و نمایش قدرت مردم است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل، در همایش مهدوی کارکنان اولیا و دانش‌آموزان سازمان مدارس الگوی صالح استان اردبیل که با حضور جمعی از دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در سالن ولایت استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در عصر امروز، نقش ویژه خانواده‌ها و معلمان در تربیت کودک و نوجوان بسیار حیاتی است و دشمنان سعی دارند با جنگ اعتقادی، به نسل امروز ایران آسیب برسانند.
 
وی افزود: کودک و نوجوان امروزی به عنوان سرمایه آینده کشور تلقی می‌شود.، دشمن با هجمه‌های گسترده و وسیع در فضای مجازی، نسل امروز ما را تهدید می‌کند، نسل امروز به عنوان ریشه جامعه هستند که باید حفاظت شوند و ما باید این پایه‌ها را تقویت کنیم و نباید ریشه ما طوری باشد که با شن‌های روان فرو بریزد و خانواده و در کنار آن معلم و کارکنان مدارس، وظیفه مهم حراست از نسل امروز را بر عهده دارند.
 
حضور نسل امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با شهدا بود
 
فرمانده کل سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: حضور پرشور والدین و کودکان در روز ۲۲ بهمن، نشان از تعهد و ولایت‌مداری شما و تجدید بیعت با شهدا بود. نسل امروز با حضور پرشور خود در صحنه، نشان می‌دهد که آرمان های شهدا حفظ شده است و هر مدرسه یک نهاد مقاومت است که می‌تواند با مولفه‌های مهم، نقشی ویژه در آینده کشور ایفا کند.
 
محمدی اصل عنوان کرد: عصری که در آن زندگی می‌کنیم، زمانی پیچیده و خطرناک است، کودک و نوجوان امروز، هر لحظه در فضای مجازی با هجمه فرهنگی دشمن مواجه است و در این میان نقش خانواده بسیار مهم است.وی ادامه داد: اما مهم‌تر از آن نقش معلمان و کارکنان مدارس است؛
 
اگر معلم در کلاس چیزی بگوید، دانش آموز بیشتر از صحبت والدین به آن توجه می‌کند، پس نقش ویژه معلمان در کلاس درس، درست به مانند خانواده‌ها نقشی حیاتی است که باید با بصیرت و آگاهی، مانع از هجمه فرهنگی دشمن برابر کودک و نوجوان شوند.
 
مشارکت در انتخابات دژ فولادین و نمایش قدرت مردم است
 
جنگ امروز، جنگ اعتقادی است
 
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، مهم‌ترین هدف دشمنان کشور را تاثیر بر عقاید و ایجاد ناامیدی میان نوجوانان دانسته و گفت: دشمن با دروغ‌پردازی‌های خود سعی دارد نسل امروز ایران را از عقاید خود دور ساخته و با تزریق یاس و ناامیدی، لباس خود را بر تن او بپوشاند؛ جنگ امروز، جنگ اعتقادی و پشت درهای بسته است و دشمن از طریق فضای مجازی جنگ را به درون خانه‌ها کشانده است.
 
وی افزود: باید از توانایی‌ها و استعداد نسل امروز در امر تحصیل علم استفاده کرد. قدرت علم، امروزه پیشرفت کرده و باید در وجود دانش آموز، تذهیب روحیه و انقلابی بودن و صادق بودن را پرورش داد.
 
سردار محمدی اصل تصریح کرد: باید دانش‌آموز را به سمت ورزش کردن سوق داد، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با ورزش و تحصیل، حس شادابی را در کودک و نوجوان زنده نگه می‌دارد و مانع از ایجاد ناامیدی می‌شود، پس تحصیل، تهذیب و ورزش، سه عنصر مهم برای ایجاد حس سرزندگی و سرور بین نسل امروز است.
 
وی عنوان کرد: ابتکار در بین نسل نوجوان بسیار بالا است و باید از ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کرد، نه تنها در حیطه نخبه پروری بلکه باید ریشه جامعه را تقویت کنیم.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در زمان جنگ تحمیلی، شهید کاوه ۲۱ سال داشت و مسئولیت فرماندهی را عهده‌دار شد.همه ما در امر انتخابات مسئول هستیمفرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، مشارکت در انتخابات را وظیفه شرعی تمام مردم ایران دانسته و گفت: حکم شرکت در انتخابات، برای افرادی که واجد شرایط هستند، وظیفه شرعی و الهی است؛ به گفته مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات بر همه مکلفین واجب است.
ارسال نظرات