خبرهای داغ:
با همکاری گردان 124 امام حسین (علیه السلام) انجام شد:
به جهت افزایش سطح آشنایی دانشجویان با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس کاروان دانشجویی راهیان نور همراه با برنامه های فرهنگی از جمله خاطره گویی راویان، با حضور دانشجویان و تعدادی از پایوران گردان 124 امام حسین (علیه السلام) در محل مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۹۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) گردان 124 امام حسین (علیه السلام) جهت همکاری و ایجاد تامین در کاروان دانشجویی راهیان نور حضور یافتند.

فرمانده گردان 124 امام حسین (علیه السلام) بیان کرد؛ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: من از این حرکت راهیان نور که چند سال است بحمدالله روزبه ‌روز هم در کشور توسعه پیدا کرده بسیار خرسندم و این حرکت را حرکت بسیار بابرکتی میدانم.

وی در ادامه بیان کرد؛ در راستای اطاعت و حمایت از فرموده های مقام معظم رهبری ، عوامل گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) تامین این کاروان دانشجویی راهیان نور را بر عهده گرفتند.

این فرمانده افزود: امنیت سفر از موارد مهمی است که پیش از سفر پیش بینی شده است و با حضور نیروهای امنیتی تامین امنیت سفر انجام می‌شود، این سفر معنوی با حضور راویان دفاع مقدس به مدت سه روز از یادمان های دفاع مقدس دیدن ‌می‌کنند و اسکان این زائران در مکانی مجهز در اردوگاههای از پیش تعین شده انجام می‌شود.

ارسال نظرات