حجت الاسلام سابقی گفت: مردم با حضور حماسی یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به دشمن سیلی خواهند زد.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۹۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابقی، کارشناس مسائل دینی در سراوان در گفتگو باخبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه انتخابات یک موضوع تاریخی است، بیان کرد: اگر نگاه کنیم از صدر اسلام تا به امروز در همه ادوار انتخابات به دست مردم بوده است.

وی افزود: اگر تاریخ را موردمطالعه قرار دهیم مشاهده خواهیم کرد که در تمام ادوار که مردم پای‌کار بودند و همیشه موفق و پیروز میدان بودند؛ اما جایی که دشمن نفوذ کرده و بین مردم تفرقه ایجاد کرده است و اجازه نداده که مردم متحد، یک دل و یک‌صدا باشد ضربات جبران‌ناپذیر خورده‌اند.


این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ توسط امام خمینی (ره) به پیروزی رسید به دلیل اینکه در آن زمان ملت ایران در سراسر کشور متحد، یک دل و هم صدا باهم به ندای امام راحل لبیک گفتند و انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابقی ادامه داد: قبل از آن انگلیسی‌ها و شوروی ها بین مردم نفوذ کرده بودند و تفرقه ایجاد می‌کردند؛ نهضت‌ها و شخصیت‌های مختلفی قصد داشتند انقلاب کنند؛ اما به دلیل نفوذ بالایی که در آن زمان وجود داشت موفق نشدند.


وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است و باید جهانی شود و ترس دشمن نیز از این است که انقلابی که از ایران شکل‌گرفته در دنیا گسترش یابد کمااینکه امروز فرهنگ مقاومت که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است در بسیاری از کشورهای دنیا ترویج یافته است.

این کارشناس مسائل دینی اذعان کرد: فرهنگ مقاومت یعنی اینکه در مقابل ظلم باید ایستاد و مردم هر کشور خودشان باید برای سرنوشت کشورشان تصمیم بگیرند که یکی از عرصه‌های تصمیم‌گیری و سرنوشت‌ساز انتخابات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابقی خاطرنشان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران همچون که در ادوار گذشته در پای صندوق رأی حضور یافتند ۱۱ اسفندماه امسال در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و بار دیگر این حضور حماسی مردم انقلابی و ولایی ایران باعث می‌شود که دشمن از انقلاب اسلامی سیلی خورد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات