فرمانده سپاه استان البرز:

حضور پرشور مردم در انتخابات، ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۴۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

 سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت: انتخابات پیش رو، یک انتخابات سرنوشت‌ساز و بسیار مهم برای ایران اسلامی است و حضور پرشور مردم در این انتخابات، نقشی اساسی در تعیین آینده کشور خواهد داشت.

حضور پرشور مردم در انتخابات، ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی است

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی و اقتدار و عزت ایران اسلامی را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه به نقش خواص در دعوت مردم به حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: خواص و نخبگان جامعه باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی در پایان از همه مردم استان البرز دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات پیش رو، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها