همزمان با نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) به همت گروه جهادی «جهادگران‌ گمنام» یگان حفاظت هواپیمایی مشهد، ۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۶۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) به همت گروه جهادی «جهادگران گمنام» یگان حفاظت هواپیمایی مشهد، تعداد ۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار اهدا شد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی، درحاشیه مراسم اهدای این جهیزیه ها اظهار کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان و توجه به نهاد خانواده، این تعداد جهیزیه شامل کالاهای اساسی و ضروری زندگی مثل: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی ، بخاری و تلویزیون، به همت گروه جهادی جهادگران گمنام یگان حفاطت هواپیمایی مشهد تهیه و به زوج های جوان کم برخوردار اهدا شد.

سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده تصریح کرد: در راستای کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند و استفاده از ظرفیت‌های مجموعه و در راستای هم‌افزایی با اولویت نوعروسان کم برخوردار، در ایام نیمه شعبان و با حفظ کرامت انسانی و شأن افراد به این جهیزیه ها به زوج های جوان کم برخوردار اهدا شد.

 وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا سنت حسنه ازدواج آسان را ترویج دهیم و برای تحقق آن، همین امروز از خانواده و بستگان نزدیک این کار پسندیده را آغاز کنیم‌.

خبرنگار افتخاری بسیج/ راحله قادری

ارسال نظرات
پر بیننده ها