خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان،با صدور بیانیه ای ضمن بر شمردن حق انتخاب مردم عزیز ایران،از ملت غیور و شریف کشور سرافراز ایران اسلامی جهت رقم زدن حماسه ای نو در 11 اسفند،دعوت بعمل آورد
کد خبر: ۹۵۸۲۳۳۹
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در آستانه انتخابات 11 اسفند1402

به گزارش خبرگزاری بسیح از گلستان؛شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان،با صدور بیانیه ای ضمن بر شمردن حق انتخاب مردم عزیز ایران،از ملت غیور و شریف کشور سرافراز ایران اسلامی جهت رقم زدن حماسه ای نو در 11 اسفند،دعوت بعمل آورد،متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم(ص):هر کس مردی را از میان گروهی به کار گمارد و بین آنها خداپسندتر از او باشد،به خدا و رسول او و مومنان خیانت کرده است.

انقلاب اسلامی مردم ایران،نمونه ای نو  از مردم سالاری دینی را به منصه ظهور رساند.یکی از مهمترین روش های اثبات آن انتخابات است.ما در جمعه آتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را داریم.از بدیهی ترین حقوق هر انسان حق انتخاب سرنوشت خویش است.سرنوشتی که اگر با انتخابی آگاهانه و درست رقم بخورد،بی شک دستاوردی بزرگ به حساب می آید.

کشور ما در طول 45 سال پر افتخار گذشته همواره متکی به آراء مردم خود بوده است.این حضور و نقش بی بدیل مردم کشور بوده که با  استعانت از آن از تمامی فراز و نشیب ها،تحریم های ظالمانه و دشمنی ها،بدخواهی ها و موانع با یاری حق و مدد مردم سربلند بیرون آمده و عبور کردیم.

11 اسفند هم یکی از گامهای مهم اعتلای هویت ملی و انقلابی ماست.حضور هرچه باشکوه تر مردم در پای صندوق های رای سبب شیرینی این همدلی ملی را به وجود بیاورند.

انتخاب اصلح مردم ،پشتوانه ای محکم و قوی برای پیگیری مطالبات و تصویب طرح ها و لوایح به نفع مردم و قطع دست مفسدین و خاطیان است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان،از تمامی مردم شریف استان گلستان و عموم مردم عزیز ایران دعوت میکند ضمن حضور در پای صندوق های رای در روز 11 اسفند ماه،یاد امام راحل انقلاب اسلامی،امام خمینی (ره) ،حاج قاسم عزیز، شهدای 8سال دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم ، امنیت و سلامت را گرامی داشته و در این روز حماسه ساز ،با مقام معظم رهبری و آرمانهای والای انقلاب ،بیعتی دوباره انجام نماییم.

والسلام علیکم و الرحمته الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها