کاشت یک و نیم میلیون نهال تا پایان سال به کمک بسیجیان و آحاد مردم

سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " : امروز به مناسب روز درختکاری در سطح کشور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به صورت همزمان و بر خط، مراسم درختکاری درحال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۵۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " در حاشیه پویش ملی مردمی کاشت یک میلیارد نهال با عنوان هم عهدی سبز با حاج قاسم گفت: امروز به مناسب روز درختکاری در سطح کشور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به صورت همزمان و بر خط، مراسم درختکاری درحال برگزاری است.

سردار مسلمی از کاشت نهال در منطقه گوهرباران از شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: قرار است در سراسر استان مازندران امروز هفتصد و پنجاه هزار درخت همزمان توسط بسیجیان و سپاه پاسداران انقلاب سلامی در مراکز و زمینه هایی که تحت اختیار خودشان است کاشته شود.

وی گفت: طبق تفاهم نامه با مجموعه ی منابع طبیعی استان، حدود یک ونیم میلیون اصل درخت مثمر و غیر مثمر قرس خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا ضمن اشاره به اهمیت دین مبین اسلام به کاشت نهال، بیان داشت: این کار باعث نشاط و همچنین می تواند برای نگهداشت خاک هم تاثیرگذار باشد و از طرف دیگر استان مازندران به عنوان یکی از استانهایی که برخی از کارخانجات آن به شدت احتیاج به نهاده های درختی از جمله چوب دارند و این سرمایه عظیمی است که امروز در استان مازندران به عنوان جنگل های هیرکانی وجود دارد و ضروری است که با کاشت درخت های صنعتی و استفاده ی آن برای کارخانجات در جهت نگهداشت جنگل تلاش انجام شود.

وی در پایان از همه مسئولینی که امروز در این برنامه ی عمومی شرکت کردند و همچنین از استاندار استان به واسطه حمایت هایی که در این حوزه داشتند و از مجموعه ی مدیران کل منابع طبیعی استان تشکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم به برکت حضور بسیجیان عزیز و آحاد مردم تا پایان سال یک و نیم میلیون نهال کاشته شود که باعث خیرات و برکات برای استان مازندران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار