خبرهای داغ:
سرهنگ نظری کیان در گفتگو با بسیج:

مسابقات ورزشی پیشکسوتان غرب کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول کانون بازنشستگان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان غرب کشور به میزبانی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۷۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
مسابقات ورزشی پیشکسوتان غرب کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود

سرهنگ تقی نظری کیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان از برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان غرب کشور به میزبانی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب به انجام ورزش در راستای ارتقاء تندرستی در بازنشستگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت انجام ورزش در بازنشستگان گفت: افزایش نشاط و شادابی از مهم‌ترین ویژگی‌های زندگی موفق است که تنها با انجام ورزش و حفظ آمادگی جسمانی محقق خواهد شد.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ایجاد فضای صمیمی بین بازنشستگان و پیشکسوتان را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: همه باید در راستای اشاعه فرهنگ ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی در جامعه کوشا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با عنوان جام شهید «شمسی پور» در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی برگزار می‌شود.

نظری کیان عنوان کرد: مسابقات ورزشی پیشکسوتان غرب کشور با حضور منتخبین استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه و همدان به میزبان استان همدان، ۱۶ اسفند ماه برگزار و در پایان به تیم‌های برتر هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات