نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع مشارکت در انتخابات ویژه کارکنان ثبت احوال سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۸۲۳۹۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به همت پایگاه بسیج شهید ارجمندی ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین جهانشاهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، سرگرد غفوری مدیر حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) ادارات کل استان و مدیرکل ، معاونین و کارکنان ثبت احوال سیستان و بلوچستان ، نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، در سالن اجتماعات شهیدان ارجمندی و صیادی ثبت احوال استان برگزار شد.


حجت السلام و المسلیمن جهانشاهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت : پایه و مبنای اصلی جهاد تبیین گفتگو متقابل و بیان صحیح و درست اقدامات با استفاده از تمامی ظرفیت هاست، زیرا دشمن با استفاده از تمامی دستگاههای رسانه ای در تلاش است تا ذهن جوانان را مسموم و از کشور دلسرد نماید.

  
مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: تبیین یک وظیفه همگانی است و بر همه ما واجب است تا راه طی شده و اهداف انقلاب اسلامی را برای جوانان و مردم بیان و اقداماتی که طی این سالها صورت گرفته شده است را تشریح نماییم زیرا دشمن تلاش دارد با سیاه نمایی اقدامات صورت گرفته را کوچک شمارد و با ابزارهای رسانه ای خود این اقدامات را برای مردم ناچیز و بی اهمیت جلوه دهد.


وی بیان داشت: هدف اصلی انقلاب اسلامی اعتلای کلمه توحید و برافراشتن پرچم اسلام در جهان بوده است و اگر در دوران دفاع مقدس ما شهید داده ایم ، آنان برای هدف بزرگی جنگیده اند و امام خمینی (ره) به ما آموخت جهانی فکر نماییم و برای اهداف بزرگ بجنگیم.


حجت الاسلام و المسلمین جهانشاهی افزود: جوانان باید اهداف انقلاب اسلامی را بدانند و اگر اهداف را بدانند می توانند مسیر را ادامه دهند به مانند فردی که در بیابانی گرفتار و خسته شده اما مسیر و راه را می داند و تلاش می نماید در مسیر خود ادامه راه دهد ولی جوانان امروز ما با رسانه های مختلف مجازی دشمن روبرو هستند که تلاش دارد تمامی افکار و اهداف نظام را بیهوده نمایش دهد و اقدامات را ناچیز شمرد.


وی گفت: با ارزش ترین داریی امروز ما جوانان و نسل جوان ما هستند که در همه موضوعات پیشگام اند و می توانند با ارزش گذاری و بها دادن به آنان تحول ایجاد نماییم اما دشمن در تلاش است با رسانه های خود افکار جوانان ما مسموم نماید ، اما ما باید با استفاده از انرژی و توان جوانان ، کارهای بزرگی در کشور صورت دهیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: وظیفه همه ماست که خطوط تحریف دشمن را بدانید و بشناسیم و در مورد آنان صحبت کنیم و نفر به نفر و در جمع ها این موضوعات را تبیین نماییم.


وی افزود: گره های ذهنی مردم و جوانان را باید برطرف کنیم و لزوم حضور در انتخابات را با وجود همه مشکلات در کشور تشریح نمایم که حضور مردم یعنی پشتوانه انقلاب و نظام و رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی است و دفاع از انقلاب ‌، دفاع از گروه یا حزب خاصی نیست و متعلق به همه است.

ارسال نظرات