نشست روشنگری و بصیرت افزایی تحت عنوان طرح شهید آرمان علی وردی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با حضور بسیجیان حوزه کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۰۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف کشور گفت: مردم با حضور حداکثری توأم با بصیرت انقلابی در انتخابات پیش رو نمایندگانی اصلح انتخاب کنند.
 
وی افزود: شرکت در انتخابات واجب عینی بوده و بر آحاد مردم لازم است و کسانی که دل‌بسته نظام هستند باید بدانند مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی مردم هستند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر خطاب به کاندیداهای انتخابات بیان کرد: نامزدهای انتخابات از سیاهنمایی پرهیز کنند و آثار و برکات نظام را زیر سوال نبرند چرا که اگر مشکلاتی وجود دارد اما دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار است.
 
وی با اشاره به اینکه مردم ما در همه صحنه‌های نظام اسلامی حضوری فعال دارند، خاطرنشان کرد: مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با حضور فعال خود نشان دادند همواره پشت انقلاب و نظام هستند و قطعاً در انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

ارسال نظرات