نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام تاکیدکرد؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در جمع راه یافتگان به مرحله نهایی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه وابستگان سپاه پاسداران گفت: هیچ موضعی از مواضع رهبری را نمی‌توان یافت که منطبق بر معارف قرآنی نباشد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۴۰
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان از خراسان رضوی مشهد، حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه شما خادمان قرآن در برپایی تمدن اسلامی نقش مهمی دارید گفت: رهبر انقلاب چند سال قبل مطالبه ۱۰ میلیون جوان قرآنی را در کشور داشتند که این موضوع برای ساخت تمدن اسلامی لازم و ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام تصریح کرد: امام زمان با ظهورشان احکام برزمین مانده اسلام و قرآن را پیاده سازی می‌کنند تا طعم عدل و قسط را همگان بچشند و این نیازمند این است تا مردم جامعه با احکام قرآنی آشنا شوند و این وظیفه خطیر شماهاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه قرآنی نیازمند مدیران و مسئولان قرآنی است که با تربیت جوانان و نوجوانان قرآن دوست زمینه فراهم می‌شود.

حجت‌الاسلام برهان باقری در بخش دیگر سخنان خود فلسفه ارسال رسولان را اقامه عدل و قسط عنوان کرد و افزود: هرجا مردم پای کار فرستادگان الهی بوده اند احکام خدا جاری و ساری شده و هر جا مردم همراهی نکرده اند احکام الهی بر زمین مانده است.

وی تصریح کرد: هر آنجا که دولتمردان از قانون الهی سرباز زدند و به قوانین تدوین شده توسط بشر بویژه در مجامع غربی روی آورده اند زوال و خسران بدنبال داشت.

باقری اظهار داشت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی نسخه قرآنی است و اگر آنروزی که رهبری عزیز موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند دولتمردان عمل می‌کردند امروز مردم خسارت کمتری متحمل می‌شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها