خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا

مشارکت حداکثری در انتخابات، نوسازی در اداره کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات، نوسازی در اداره کشور است
مهرعلیا گفت :راهبرد دشمنان مشارکت حداقلی و تحریم در انتخابات است. 
کد خبر: ۹۵۸۲۵۱۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به خبرگزاری بسیج استان قزوین ، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان بوئین زهرا، به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت : حضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده وفاداری ملت شریف ایران اسلامی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است و موجب حفظ کشور، تقویت امنیت ملی، تضمین پیشرفت و اقتدار ملی می شود. دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال ایجاد فاصله بین ملت و صندوق های رأی هستند و راهبرد دشمنان مشارکت حداقلی و تحریم در انتخابات است.

وی در ادامه افزود : افزایش حضور و مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی و انتخابات در عرصه داخلی باعث دلگرمی، امیدواری و انگیزه بیشتر مسئولین در عرصه خدمت رسانی و در عرصه بین المللی باعث کاهش تحریم ها و فشارهای بین المللی می شود.

سرهنگ مهرعلیا، مشارکت حداکثری در انتخابات را نوسازی در اداره کشور دانست و افزود : مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تحقق اهداف انقلاب، تقویت و تثبیت بیش از پیش ارزش ها و آرمان ها انقلاب اسلامی می شود.مدیریت کشور در هر زمانی نیاز به تحول و تغییر دارد و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث نوسازی در اداره کشور می شود و این نوسازی در مدیریت جدید باعث پیشرفت و تحول بزرگ در عرصه های مختلف کشور می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به اهمیت انتخابات 11 اسفندماه اشاره کرد و گفت : با توجه به تحولات منطقه و دست برتر جبهه مقاومت در عرصه میدانی، در این انتخابات هر چهار مقوله سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت بسیار مهم است و دشمنان انقلاب اسلامی برای هر چهار موضوع برنامه ریزی کرده اند. ولی از همه مهم تر دو موضوع امنیت و مشارکت است و دشمنان هم می خواهند با خرابکاری و اقدامات تروریستی امنیت انتخابات و با تحریم و مشارکت حداقلی این انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند. از این رو تمام تلاش خود را در راستای عدم تحقق انتخاب مطلوب انجام می دهند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار