مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تداوم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۳۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

حجت الاسلام و المسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، در گفتگو با خبرگزاری بسیج از البرز، با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی، نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفاداری خود را نشان خواهند داد.
حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین نعیمی با اشاره به وظایف خطیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم باید با انتخاب اصلح‌ترین افراد، زمینه را برای حل مشکلات کشور و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی فراهم کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در ادامه به برخی از ویژگی‌های نماینده اصلح اشاره کرد و گفت: نماینده اصلح باید متعهد به ولایت فقیه، انقلابی، مردمی، پاکدست و دارای تخصص و تجربه کافی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعیمی در پایان از مردم استان البرز دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها