استاندار ایلام گفت: تلاش دشمنان تسخیر ذهن دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۸۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا در نشست صمیمی با دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های پروین اعتصامی و حضرت مریم (س) شهرستان آبدانان، ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه، گفت: ماه مبارک شعبان، ماهی بسیار خوب، پُربرکت و امیدوارکننده است و اعیاد شعبانیه را به همهٔ شما دانش‌آموزان تبریک عرض می‌کنم.

 

 وی با اشاره به عید نیمهٔ شعبان، افزود: این ایام سرشار از معنویت و ماهی است که میلاد امام‌زمان (عج) را جشن گرفتیم و پس از آن روز سرنوشت ۱۱ اسفندماه، روز برگزاری انتخابات است.

 

 استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امیدوارم شما دانش‌آموزان سال جدید را با روحیهٔ عالی و سرشار از انرژی و آمادگی لازم برای کسب‌های اندوخته‌های علمی و تربیتی به‌منظور فتح قله‌های موفقیت و پیشرفت پیشرو داشته باشید و آغاز کنید.

 

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «دانش‌آموزان عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملت هستند. سربازان حقیقی انقلاب، دانش‌آموزان هستند».

 

 استاندار ایلام به بیانات دکتر رئیسی رئیس‌جمهور در وصف علم و علم‌اندوزی، امید و نشاط اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور عنوان کرد «مدرسه مرکز علم، امید، نشاط و ایمان و مرکز تحول است» با نصب العین قراردادن دادن این فرمایشات، حجت بر شما و والدین شما تمام است چرا که آینده این و نظام و انقلاب در گرو تلاش، کوشش و کسب علم، معنویت و علم توأم بااخلاق است.

 

 نمایندهٔ عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: کشور ما با چنین دانش‌آموزانی قطعاً به قله‌های افتخار علم، اخلاق و معنویت خواهد رسید. دشمنان راهی که رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور و نظام برای مدارس و دانش‌آموزان ترسیم کرده‌اند را برنمی‌تابند؛ بنابراین با همهٔ سازوکارهای در اختیار در طول چندین دههٔ متوالی برای منفعل کردن، بی‌انگیزه کردن دانش‌آموزان و القای ناامیدی و به بن‌بست رساندن دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

 

 وی اضافه کرد: نگرش دانش‌آموزان امروز با دانش‌آموزان سالیان و دهه‌های گذشته تفاوت دارد، هدف دشمن تسخیر ذهن دانش‌آموزان است؛ چراکه راه و راهبردی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و کسانی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و اهتزاز پرچم ایران اسلامی دارند ترسیم شد این راه یک راه آرمانی و راهی است که همهٔ ما را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند؛ لذا دشمن با همهٔ سازوکارها برای ناامیدی دانش‌آموزان تلاش می‌کند.

 

 نمایندهٔ عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تلاش‌های جبههٔ استکبار برای پمپاژ ناامیدی در جامعه، بیان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته دشمن در جنگ سخت شکست خورد و جنگ فرهنگی را در قالب جنگ ترکیبی و ادراکی آغاز کرده و به سراغ نسلی آمده که آیندهٔ پرافتخار این کشور در دست این نسل است.

 

 وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، پایه‌های پل ارتباط مردم و حاکمیت را مستحکم می‌کند. یعنی پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت مقاوم و روان و تعامل تسهیل می‌شود. در واقع هر قدر این مشارکت بیشتر باشد این ارتباطات بین مردم و دولت روان‌تر است و فاصله بین مردم و حاکمیت کم‌تر می‌شود. اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می‌کنند.

ارسال نظرات