رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ایلام گفت: ۵۴ داوطلب مجلس شورای اسلامی در ایلام داریم که ۱۴ نفر در حوزه انتخابیه دهلران و ۴۰ نفر در حوزه انتخابیه ایلام است، همچنین در این دوره بیش از ۷۵ درصد کاندیدهای انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۸۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود صیدی  گفت: ۳ هزار نفر کار هیئت نظارت و ناظرین بر شعب انتخابات استان ایلام را بر عهده دارند تا سلامت انتخابات را تضمین کنند.

 

وی افزود: از ابتدای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۲۹ داوطلب داشتیم که تعدادی انصراف و تعدادی عدم احراز صلاحیت شده که الان ۵۴ داوطلب مجلس شورای اسلامی در ایلام داریم که ۱۴ نفر در حوزه انتخابیه دهلران و ۴۰ نفر در حوزه انتخابیه ایلام است، همچنین در این دوره بیش از ۷۵ درصد کاندیدهای انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند.

 

 رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ایلام خاطرنشان کرد: تعداد ۵۴ نفری که تأیید شده‌اند کسانی هستند که صلاحیت آن‌ها احراز شده و مردم باید دقت داشته باشند که چه کسی اصلح هست و سعی کنند انتخابی اصلح داشته باشند.

 

وی بیان داشت: داوطلبان انتخابات مجلس باید دقت داشته باشند که از بداخلاقی، بددهنی، تهمت و... پرهیز کرده و همچنین موج ناامیدی را میان مردم منتشر نکنند.

 

صیدی خاطرنشان کرد: داوطلب دقت داشته باشند که امشب آخرین فرصت تبلیغات هست و فردا ساعت ۸ صبح‌کار تبلیغات تمام شده و باید منتظر باشند که مردم چه کسی را انتخاب خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: انتخابات یک تکلیف سیاسی برای پیشرفت نظام و برای بزرگی ملت است و باید در صحنه باشیم و انتخابی اصلح داشته باشیم.

ارسال نظرات