خبرهای داغ:

دعوت فرمانده فراجا خوزستان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، گفت؛ کارکنان پلیس از مرز تا مرکز آماده برگزاری انتخابات هستند.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۲۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه در آستانه حساس‌ترین انتخابات کشور قرار داریم، گفت: پلیس آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای تأمین امنیت انتخابات پیش رو را دارد.


وی در ادامه سخنان با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود؛ وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌شود، افزود: قطعاً حضور باشکوه مردم در انتخابات امیدآفرین است و توطئه‌های دشمنان و طمع آنها به کشور را از بین خواهد بُرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

سردار میر فیضی ا بیان اینکه وظیفه تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، خاطر نشان کرد: از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنیم مانند سال‌های قبل پُرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده تا با حضور پرشکوه در پای صندوق رای مجددا بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار