مهندسین عمران و معماری استان کهگیلویه وبویراحمد در بیانیه ای جامعه مهندسین را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۹۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این بیانه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

در مکتب حاج قاسم هر رای دهنده یک مدافع حرم است

شرکت در انتخابات و برگزیدن انسان های شایسته ، صالح و انقلابی عالی ترین نماد همیاری و مشارکت آگاهان و موثر در تعیین سرنوشت ملی است.
انتخابات با فضای خاصی که فراهم می آورد زمینه های لازم برای گفتگو درباره مسائل و موضوعات کلان کشور را تحکیم بخشیده و به عزم و اراده جمعی برای ایجاد تغییرات مثبت و سازنده و رسیدن به قله های پیشرفت ‌توان می دهد.
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کهگیلویه وبویراحمد فارغ از انتصاب به هر گونه جناح سیاسی از اقشار ملت آگاه و فهیم استان خصوصا جامعه فرهیخته مهندسی برای مشارکت فعال و حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات خبرگان رهبری دعوت به عمل می آورد و امید دارد ثمره مشارکت و همیاری همگانی اهتمام مضاعف به منظور بهینه سازی شرایط کنونی کشور و به تبع آن دیار فرهنگ و علم استان باشد.
شرایط حال حاضر از اهمیت و حساسیتی در خور تامل برخوردار است و غفلت از آن می تواند آثاری ناگوار برجای بگذارد.
اطمینان داریم که این بار به برکت آگاهی و شعور سیاسی آحاد مردم عزیز استان بهترین نتایج برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های عموم مردم استان به شایستگی بر صحیفه زمان نقش خواهد بست و خرد جمعی یک بار دیگر راه صلاح و ثواب را پیش روی ملت خواهد گذاشت.
خداوند تغییر و تحول هیچ ملتی را جز با خواست خود آن ملت محقق نمی کند و این ملت نشان داده که شایسته بهترین هاست و برای بهترین ها به میدان می آید.
خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت برای چنین ملتی کمترین سپاس است.
سپاس حقیقی تامین رضایت این ملت است و خداوند نیز این را با عزت می پسندد.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظرات