مسئول دارالقرآن الکریم بسیج سپاه استان البرز، در پیامی آحاد مردم و امت شریف قرآنی ایران اسلامی را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۹۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، علی گلدوست مسئول دارالقرآن الکریم بسیج سپاه استان البرز، در پیامی آحاد مردم و امت شریف قرآنی ایران اسلامی را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.
پیام دعوت مسئول دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز به مشارکت حداکثری در انتخابات
عظمت و آوازه ایران اسلامی همواره در برابر جهانیان بخصوص استکبار جهانی و ایادی سر سپرده آن مبرهن و هویدا است.

عزت و سربلندی ایران سر افراز، مرهون توجهات پروردگار عالمیان و هدایت و درایت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز و حرکت جوشان و سیل آسای مردم انقلابی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده و هست.

اینک یکی دیگر از حساسترین مقاطع تاریخی این مرز و بوم با حضور و حماسه پرشور مردم و بیعت ایشان با امام امت و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به منصه ظهور گذاشته خواهد شد.

بر همین اساس بر عموم نخبگان و فرهیختگان تکلیف اعتقادی، شرعی و ملی است که ضمن حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نسبت به دعوت مردم عزیزمان این وظیفه بزرگ خود را به اثبات برساند.

علیهذا اینجانب از قاطبه مردم به ویژه آحاد امت شریف قرآنی کشور عزیزمان خواستار حضور پرشور و قاطع در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ماه ۱۴۰۲ روز اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران را همگام با مردم همیشه در صحنه به نمایش بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها