خبرهای داغ:

از برپایی پویش «مثل سردار سرباز وطن باش» تا نشست های تبیینی در سرخه

امام جماعت مسجد جمعه سرخه از برپایی پویش «مثل سردار سرباز وطن باش» با توزیع دعوت نامه جهت دعوت به شرکت در انتخابات و نشست های تبیینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۰۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پویش «مثل سردار سرباز وطن باش» در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد جمعه در این محله در حاشیه برنامه های اجرایی در محله در آستانه انتخابات سال 1402 اظهار کرد: پویش «مثل سردار سرباز وطن باش» با توزیع دعوت نامه جهت دعوت به شرکت در انتخابات در منازل محله اسلامی آل یاسین شهرستان سرخه انجام شد.

او افزود: نشست تبیینی با موضوع شرکت در صحنه انتخابات در جمع نمازگزاران و بسیجیان محله برپا و حلقه پیشکسوتان شهید ابراهیم چتری تشکیل شد.

امام جماعت مسجد جمعه در سرخه ادامه داد: در راستای برپایی حلقات صالحین پایگاه، مسوول فرهنگی و تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) با مربی پایگاه امام خامنه ای (مدظله) برادران دیدار و روند برگزاری حلقات صالحین پایگاه و فعالیت های فرهنگی را پیگیری کرد.

عربی با اشاره به برپایی نشست تبیینی با موضوع شرکت در انتخابات در جمع کارکنان اداره تامین اجتماعی شهرستان سرخه در آستانه انتخابات گفت: کلیپ تبیینی ویژه ارباب رجوع های اداره تامین اجتماعی شهرستان سرخه با موضوع شرکت در انتخابات پخش شد.

او خاطرنشان کرد: برگزاری گشت محله محور رضویون در قالب دو تیم پیاده و یک تیم خودرویی و به مناسبت اعیاد شعبانیه مسابقات پی اس با حلقه جوانان شهید حسین سماوی تشکیل و از برگزیدگان تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار