طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت سازمان بسیج رسانه برای حضور حداکثری در انتخابات

سازمان بسیج رسانه در بیانیه‌ای از عموم مردم به ویژه اهالی رسانه برای حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۲۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

به گزارس بسیج رسانه، سازمان بسیج رسانه در بیانیه‌ای از عموم مردم به ویژه اهالی رسانه برای حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد. در این بیانیه آمده است:

مردم بصیر ایران در تمامی ادوار پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و در راه حفاظت از ارزش‌های اسلامی جانفشانی و افتخارآفرینی کرده‌اند و با یک اشاره از ولایت فقیه حماسه آفریده‌اند.

انتخابات تجلی جمهوریت جمهوری اسلامی و تحقق مردم‌سالاری دینی است و بر این اساس به عنوان یک تکلیف شرعی به شمار می‌رود، احقاق این حق مسلم به واقع منجر به اقتدار دوچندان ایرانی اسلامی می‌شود و عزت مردم را رقم می‌زند.

امروز دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در کمین نشسته‌اند تا با به وجود آمدن کوچک‌ترین روزنه‌ای به ایران و اسلام ضربه‌ای سخت وارد کنند و بوق‌های تبلیغاتی آنها سعی در سیاه‌نمایی دارند تا مردم را از نظام ناامید کنند، بنابراین باید جهاد تبیین به عنوان سلاحی کارآمد در مقابل این جنگ ترکیبی به کار گرفته شود.

در این راستا اهالی رسانه چشم بینای ملت ایران هستند تا با بصیرتی دوچندانی این بدخواهی‌هایی ددمنشانه را خنثی و در راستای تنویر افکار عمومی گامی روشنگرانه بردارند.

سازمان بسیج رسانه از آحاد مردم ایران به ویژه اهالی متعهد رسانه دعوت به عمل می‌آورد تا برای خلق حماسه‌ای دیگر در راستای بیانیه گام دعوت پای صندوق‌های رأی حضور پیدا و بار دیگر دشمنان را از طمع به این سرزمین ناامید کنند.

ارسال نظرات