معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز گفت: حتما امنیت وابسته به خواست مردم و امنیت اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز لازمه اش اراده و حضور مردم در صحنه است، این خواست مردم است که پشتوانه حرکت خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۵۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار احسان خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز، با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد، با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات، بر انتخاب اصلح با مولفه‌های لیاقت و شایستگی اشاره کرد، اظهار داشت: هرکس بدون لیاقت بالا رفت بدون خیانت پایین نیامد.

️معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز؛ در جواب سوال دانشجویان مبنی بر اینکه آیا شرکت در انتخابات چه تاثیری در امنیت ملی دارد؟، خاطر نشان کرد: امنیت کشور کاملا وابسته به مشارکت مردم است، بر طبق منویات فرمانده معظم کل قوا، بعد از در هم کوبیدن پایگاه آمریکایی عین الاسد در پی ترور شهید سلیمانی که فرمود (خرج این موشک‌ها فریاد انتقام خواهی مردم بود)، اذعان کردند که ما در مواجهه‌ی با دشمن هم موشک داریم و هم بُرد لازم موشک را، ولی تا خواست مردم نباشد، شلیک نخواهد شد.

وی افزود: حتما امنیت وابسته به خواست مردم است، امنیت اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز لازمه اش اراده و حضور مردم در صحنه است، این خواست مردم است که پشتوانه حرکت خواهد بود.

️خورشیدی در پاسخ دانشجویان که مشکلات موجود منشاء داخلی دارند یا خارجی؟، تصریح کرد: دو مشکل خیلی بزرگ داخلی داریم، اول فکر و منش غیر اسلامی خواص مانعی سخت برای جهش انقلاب اسلامی است که این موضوع از صدر اسلام بوده، ولی الان پررنگ‌تر است.

وی ادامه داد: دوم بنیاد‌ها و نهاد‌های ناکارآمد دیوان سالاری بسیار سنگین در نظامات اداری یعنی ما سازمان‌های بلوغ محور نداریم بلکه سازمان‌های ابلاغ محور داریم و این برای مدل حکمرانی اسلامی خطرناک است.

خورشیدی گفت: ما خواه ناخواه در رقابتی هستیم که بایست نظم نوین جهانی را برهم بزنیم، ما می‌گوییم محور مقاومت! و غرب می‌گوید آن‌هایی که حق وِتو دارند! و در این رقابت هم هر که هر چه دارد، به میدان می‌آورد.

وی با بیان اینکه با این تفاوت که برای ما هدف ابزار را توجیه نمی‌کند، ولی برای غرب هدف، ابزار را توجیه می‌کند و این برای ما بسیار خطرناک است، اذعان داشت: آن‌ها دست به هر ابزاری می‌زنند و این افکار عمومی را بسیار خسته و دچار ناتوانی در تشخیص می‌کند، لذا گاهی مردم مشکلات موجود در خارج را نمی‌بینند.

خورشیدی خاطر نشان کرد: این خیلی مهم است که بدانیم نظام سرمایه داری فقط و فقط برای منافع خود می‌جنگد؛ که اگر غیر این بگوید که به فکر ایران و مردم ایران می‌باشد، دروغ است یعنی تمام مدل‌های مدیریتی دنیا را از کلاسیک تا نانو کلاسیک زیر سوال برده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها