امام جمعه ماهدشت در پیامی از مردم شهر برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۷۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین رادمرد امام جمعه ماهدشت، در پیامی از مردم شهر برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد. در این پیام آمده است:
پیام امام جمعه ماهدشت در دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات
بسم الله الرحمن الرحیم
«اگر ما در انتخابات مجلس حضور قوی داشته باشیم مجلس قوی کار‌های بزرگ می‌تواند انجام بدهد. انتخابات قوی نتیجه‌اش پیشرفت کشور است.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی و شریف شهرماهدشت در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.

از مشارکت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تا حضور در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تمامی صحنه‌هایی بوده که مردم انقلابی ماهدشت، در پیروی از ولایت و دفاع از انقلاب با تمام وجود در آن‌ها مشارکت داشته و فداکاری کرده‌اند.

اکنون و در آستانه انتخابات حساس ۱۱ اسفندماه نیز روشن است که مردم شهر شهید پرور ماهدشت در ادامه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام را‌حل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و با انتخاب افراد اصلح حماسه‌ای دیگر ثبت خواهند کرد.

اینجانب با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و داوطلبان انتخابات و نیرو‌های امنیتی در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی شهرماهدشت برای حضور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم، ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و همت مردم بار دیگر شهرماهدشت در صدر مشارکت حماسی در انتخابات در استان و در رتبه‌های بالای مشارکت در کشور باشد.

بإذن الله انتخابات امسال تمام نقشه‌های شوم دشمنان و خائنین و منافقین را نقش بر آب خواهد کرد و روز‌های پر از عزت و سربلندی را در پی خواهد داشت.

حضور در کنار صندوق انتخابات را عبادت بدانید و در هنگام رأی دادن قصد قربت کنید، مسلما حمایت شما از اسلام و انقلاب اسلامی ایران مورد عنایت حضرت ولیعصر (عج) قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها