خبرهای داغ:
گزارش/

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و تجلی قدرت و اراده مردم بر سرنوشت خویش است

همدان- انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و تجلی قدرت و اراده مردم بر سرنوشت خویش است، حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخابی هوشمندانه از سوی آحاد مردم می‌تواند انقلابی عظیم برای کشور رقم بزند.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۸۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور و یک فرآیند تصمیم‌گیری رسمی است و در ایران علاوه بر اینکه یک حق است، یک تکلیف شرعی و امری مقدس نیز محسوب می‌شود.

دشمنان برای کشورمان، نقشه‌های شومی دارند که حضور حداکثری و مشارکت انتخاباتی مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان را ناامید و بر اقتدار و عزت کشور می‌افزاید و عزت کشور عزیزمان را تأمین و تضمین کرده و نقطه قوتی برای نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های سیاسی کشور ایران است که حضور حداکثری مردم در این رویداد سیاسی می‌تواند مهر تائیدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، حضوری که سرنوشت مملکت ایران اسلامی را تغییر خواهد داد.

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و تجلی قدرت و اراده مردم بر سرنوشت خویش است، حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخابی هوشمندانه از سوی آحاد مردم می‌تواند انقلابی عظیم برای کشور رقم بزند.

در این خصوص با برخی از مسئولین گفتگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

*مردم عزیز ما هم از این رفتار دوگانه استکبار باید درس بگیرند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: یکی از مهمترین و سرنوشت‌ساز ترین انتخابات سال جاری در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود که دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان است که هر دو جایگاه ویژه‌ای در سرنوشت کشور ما هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد و طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید انتخابات پرشور و حداکثری برگزار شود.

سرهنگ علی مختاری گفت: از ابتدای سال مقام معظم رهبری تاکید داشتند که همه مردم و بخ خصوص خواص باید از همه مردم برای انتخابات دعوت کنند و فرمودند که جبهه استکبار توپخانه تبلیغاتی خود را روی کاهش مشارکت در کشور ما متمرکز کرده و باید این تبلیغات منفی دشمن را که قصد آنها سرد و بی روح کردن فضای کشور و ناامید کردن انتخابات است با جهاد تبیین خنثی کرد.

وی افزود: دشمنان این نظام از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اسرائیل، با وجود مشکلات اقتصادی داخلی خود، همیشه در انتخابات کشور ما میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای، رادیویی و حتی فضای مجازی را فعال کنند که حرف آخر آنها این است که مردم ایران رأی ندهید، رای دادن و ندادن شما فرقی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: سوال ما از جبهه استکبار این است که اگر رأی دادن ما اهمیتی ندارد شما چرا از چند ماه قبل شروع  به تبلیغات منفی کرده و بر طبل رای ندادن می‌کوبید  و از نان شب مردم خود می‌زنید و شبکه‌های ماهواره‌ای را فعال کرده‌اید که به مردم ایران بگویید رأی ندهید، پس دروغ می‌گویید.

وی تصریح کرد: مردم عزیز ما هم از این رفتار دوگانه استکبار باید درس بگیرند، چرا آمریکا هنگام انتخابات خود تبلیغات وسیعی راه می‌اندازند که هرکس می‌خواهد صدادار باشد و صدای آن شنیده شود در انتخابات آمریکا شرکت کند اما وقتی به انتخابات ایران می‌رسد تبلیغات می‌کنند، مردم ایران اگر می‌خواهید صدایتان شنیده شود در انتخابات شرکت نکنید؛ شنونده باید عاقل باشد.

مختاری با اشاره به اینکه وقتی رفتارهای جبهه استکبار را در انتخابات رصد می‌کنیم آنها سه گام را برمی‌دارند، اظهار کرد: گام اول که از چند ماه قبل از انتخابات شروع می‌شود، تحریم انتخابات است، گام دوم که از حدود ۲۰ روز قبل از انتخابات شروع می‌شود، تخریب چهره‌های انقلابی، ارزشی دلسوز و کارآمد است و گام سوم، نزدیک انتخابات توصیه به انتخاب چهره‌های ضعیف، وابسته و لیبرال را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی افزود: انتخابات کشور ما با سایرکشورهای دنیا متفاوت بوده و هست، آنها دشمنانی مثل جبهه استکبار ندارند، اپوزیسیون داخلی و خارج‌نشین مثل سلطنت‌طلبان، منافقین، کوموله، دموکرات و ... ندارند بنابراین همه معاندین به انتخابات کشور ما چشم دوخته‌اند و مشارکت مردم ما را رصد می‌کنند و اگر این قدرت نرم نظام که مردم هستند ضعیف باشد، معاندین به طمع افتاده و برنامه امنیتی چهارساله خود را بر اساس این میزان می‌بندند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ۱۱ فایده معنوی و مادی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را برشمرد و گفت: حضور پرشور در انتخابات باعث خوشحالی دوستان ما در دنیا خواهد شد، دشمنان نظام را ناامید و عصبانی خواهد کرد، باعث ایجاد انگیزه برای مسئولین خدوم کشور خواهد شد، قدرت چانه زنی ما را در حوزه سیاسی و اقتصادی در بین الملل بالا می‌برد.

وی افزود: همچنین حضور حداکثری باعث تقویت عمق استراتژیک نظام و جبهه مقاومت، خوشحالی رهبری حکیم انقلاب‌، افزایش امنیت ملی کشور، افزایش فعالیت‌های گروه‌های اقتصادی و روحیه امید در کشور می‌شود، موجب امنیت و ثبات سیاسی و اقتصادی و ثبات اقتصادی در کشور، رضایت امام، شهدا و شهید سلیمانی و در نهایت باعث تقویت کشور امام زمان و حفظ پرچم امام زمان(عج) در این کشور خواهد شد.

مختاری تصریح کرد: مردم عزیز ما باید توجه کنند کاری را که ۱۱ خاصیت مادی و معنوی دارد و با حیثیت نظام ربط دارد به خاطر اختلافات داخلی کنار نگذارند و این ۱۱ خاصیت را نادیده نگیرند، انتخاباتی که آبرو و سربلندی نظام است ‌مایه خوشحالی امام(ره) و شهدا و رهبری است.

وی بیان کرد: مردم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن به میدان آمده و دشمنان را ناامید کردند، در انتخابات امسال هم شرکت کرده و یکبار دیگر شاهد حضور حماسی ایشان در انتخابات باشیم و بازهم برگ زرینی در کارنامه خود اضافه کرده و قلب امام زمان و رهبری را شاد کنند.

*انتخابات یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین رویدادهای کشور ما است

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند نیز با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات اظهار کرد: اگر انتخابات مهم نیست چرا دشمن این همه تلاش می‌کند تا مردم حضور حداکثری نداشته باشند، انتخابات نمایش اقتدار ملت ایران است و نشان دهنده حضور مردم در همه صحنه‌های مهم سیاسی کشور است.

حجت الاسلام محمدولی دارابی گفت: انتخابات در ایران با انتخابات در اروپا تفاوت دارد و انتخابات در ایران چند جنبه دارد که مهمترین آن رأی به ادامه نظام جمهوری اسلامی و تأکید بر بقا آن است.

وی افزود: انتخابات یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین رویدادهای کشور ما است که مردم با حضور در این رویداد سیاسی می‌توانند برای سرنوشت کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

*رأی دادن هر فرد مسلمان تیری است بر قلب استکبار

مسئول هیئت خادم الشهدا شهرستان نهاوند نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: انتخابات یک رویداد سیاسی است که یک تکلیف شرعی برای همه ما محسوب می‌شود و سرنوشت و حضور بیشتر و حداکثری در این انتخابات بسیار مهم است.

حجت ‌الاسلام ایمان ترکاشوند گفت: تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی تأثیر مثبتی بر سرنوشت کشور دارد چراکه دشمنان در زمان گذشته و حال و آینده از حضور مردم در همه صحنه‌ها ناراحت و متضرر شده‌اند و رشد کشور ما را نمی‌خواهند به خصوص در بحث علم و مسائل نظامی و باتوجه به فجایع غزه و مسائل منطقه، پیروزی و حضور مردم در سرنوشت خود معادلات دشمنان را بهم خواهد زد.

وی بیان کرد: حضور مردم هر کشوری در هر کاری، برای دیگر کشورها مهم است و به همین خاطر سرنوشت کشور ما که حامی مستضعفان و محرومین جهان است و در منطقه این مسئله از امور مهم ما است و در جهان خیلی اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند گفت: رأی دادن هر فرد مسلمان تیری است بر قلب استکبار و به یقین شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور، در رشد اقتصاد و در معیشت مردم بی‌تاثیر نیست،  مجلس قوی، کشور ما را قوی‌تر خواهد کرد.

*انتخابات نشانه مردم سالاری و حکومت دینی است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نهاوند نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: اهمیت انتخابات بسیار زیاد است و نشانه مردم‌سالاری و حکومت دینی است، به خصوص حکومت‌هایی که به دست خود مردم شکل گرفته و نشان از حمایت مردم از حکومت را دارد و اینکه مردم در سرنوشت خود دخیل و تاثیرگذار هستند.

سرهنگ محسن قاسمی گفت: اگر مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند، نشانه پویایی و سرزندگی آن جامعه است و مسئولینی که با آرا بالا انتخاب می‌شوند از پشتوانه قوی مردمی برخوردار هستند، و نیاز است که در راستای مشارکت، تبیین لازم انجام شود تا اهمیت این امر برای مردم مشخص شود.

وی افزود: اگر حضور خوب باشد، نشان از آن است که مردم خواهان این حکومت هستند و دشمنان جرأت جسارت به کشور را نخواهند داشت، و مسئولین می‌توانند با پشتوانه این حمایت‌های مردمی از جایگاه ایران در منطقه و جهان دفاع کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: عدم مشارکت یعنی مردم حکومت را نمی‌خواهند و بین مردم و مسئولین فاصله افتاده است و دشمنان با این وضعیت سیاست‌های خصمانه خود را راحت‌تر و بیشتر پیش می‌برند.

وی افزود: ایران تنها کشوری است که در برابر سیاست‌های خصمانه استعمارگران ایستاده است و حضور مردم نشان از پایبندی به اهداف انقلابی خود است.

قاسمی گفت: رأی ما در راستای دفاع و حمایت از کشور و انقلاب است همانند همان کاری که شهدا در دفاع از انقلاب انجام دادند و ضربه‌ای بر سیاست‌های دشمنان انقلاب خواهد بود.

وی  با اشاره به اینکه رای دادن و شرکت در انتخابات بر اقتصاد و معیشت مردم تأثیر دارد، اظهار کرد: شرکت در انتخابات مانع از اعمال تحریم‌های بیشتر بوده و زمینه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران، و حضور ایران در اقتصادهای دنیا خواهد بود.

*انتخابات پر شور نمونه‌ای از استقلال است

مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: به فرموده مقام عظمی ولایت، انتخابات مستحکم‌ترین وسیله‌ای است که می‌توان مثل یک زره پولادین مقابل مستکبران نگه داشت، بنابراین حضور حداکثری در انتخابات این زره پولادین را مستحکم‌تر خواهد کرد.

فاطمه نظام‌اسلامی با اشاره به علت مشارکت در انتخابات و تبیین این امر اظهار کرد: برای آینده کشور و جلوگیری از هدر رفتن خون شهدای عزیز به خصوص سردار سلیمانی و به خاطر اینکه به جهانیان ثابت کنیم که ایران به استقلال کامل رسیده است در انتخابات شرکت خواهیم کرد و انتخابات پر شور نمونه‌ای از این استقلال است.

وی گفت: یکی از بیانات امام خمینی (ره) حضور مردم در صحنه بود، اما دشمن می‌خواهد مردم را از صحنه بیرون بکشد و به همین خاطر انتخابات برای کشور ایران و جهان بسیار مهم است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به این سوال که چرا باید رأی بدهیم، بیان کرد: برای استقلال کشور ایران و اینکه دشمنان دیگر چشم طمع به کشور ما نداشته باشند، بنابراین هرچه مشارکت کمتر باشد چشم طمع دشمن بیشتر می‌شود.

گزارش از: سمیه شفایی

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار