فعال سیاسی _ مذهبی پایگاه طیبه زاهدان گفت: انتخابات نه تنها فرصتی برای انتخاب نمایندگان است، بلکه فرصتی برای اعلام ارزش ها و نگرش های خودمان است
کد خبر: ۹۵۸۳۰۱۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با فرارسیدن انتخابات نمایندگان مجلس ،به همت بسیجیان پایگاه طیبه از حوزه زکیه (س) نشست جهاد تبیین در این راستا و دعوت به حضور پرشکوه مردم در مسجد آل حضرت علی (ع) برگزار شد . 

فاطمه افشاری، فعال سیاسی _ مذهبی پایگاه طیبه بیان کرد : شرکت در انتخابات و رأی دادن یکی از حقوق اساسی هر شهروند در یک جامعه است و تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت کشور دارد. با شرکت فعال در انتخابات، هر فرد می‌تواند به شکل مستقیم در تصمیم‌گیری‌های سیاسی کشورش مشارکت داشته باشد. ما رای خود را با انتخاب صحیح و درست باید انجام دهیم و از دادن آرای باطله بپرهیزیم .

افشاری ذکر کرد : رأی دادن به معنای اعطای قدرت به مردم در تعیین سرنوشت خودشان است. شرکت در انتخابات، فرصتی است که شهروندان می‌توانند نظر خود را در مسائل عمومی و اجتماعی اعلام کنند و با انتخاب نمایندگانی که ارزش‌های مشترک مردم را نهایت احترام ویژه می‌گذارند، به تحولات ساختاری مناسبی در کشور خود ناظر باشند.

وی افزود : ما باید درک کنیم که انتخابات نه تنها فرصتی برای انتخاب نمایندگان است، بلکه فرصتی برای اعلام ارزش‌ها، نگرش‌ها و ایدئولوژی‌های خود نیز محسوب می‌شود. هر رایی که در انتخابات داده می‌شود، نشانه اراده مردم و انتخاب آن‌ها است.

افشاری در پایان گفت : اهمیت شرکت فعال در انتخابات و رای دادن به نمایندگانی که با ارزش‌ها و مسائل ملت همخوانی دارند، امری بسیار حیاتی است. به همین دلیل، تشویق و ترویج شرکت همه‌جانبه مردم در انتخابات، یک وظیفه مهم برای تقویت و پیشرفت کشور است. به همه شما توصیه می‌کنم که با آگاهی کافی و با تحقیق درباره نامزدها و برنامه‌هایشان، به رای دادن در انتخابات شرکت کرده و نقش خود در ساختار سیاسی ، اجتماعی کشور را به‌طور مستقیم تقویت نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار