‌پورحسینی خبر داد

برپایی «موکب گفتگو» به مدت ۱۵ روز طی ایام انتخابات در همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت: در میدان امام خمینی(ره) همدان غرفه‌ای به نام «موکب گفتگو» فعال کردیم که ۱۵روز در ایام انتخابات با هدف مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فعالیت می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۸۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

‌حمید پورحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدات در خصوص برنامه‌های اجرایی در ایام انتخابات اظهار کرد: ما به طور مشخص فعالیت‌های انتخاباتی خود را با قرارگاه دانشجویی شهید دیالمه برنامه‌ریزی کردیم و پیش بردیم که این قرارگاه هم در سطح دانشگاهی و هم در سطح شهرستان‌های استان حضور داشته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده گفت: فعالیت‌ها صرفاً محدود به جامعه دانشگاهی نبوده و در همین راستا به جهت تخاطب با عموم مردم غرفه‌هایی را در سطح شهر فعال کردیم؛ در همدان در میدان امام خمینی(ره) غرفه‌ای به نام «موکب گفتگو» فعال کردیم که حدود ۱۵ روز فعال بود که در مورد پاسخگویی به شبهات و مشارکت حداکثری در انتخابات و کمک به ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فعالیت می‌کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان اضافه کرد: همچنین تریبون آزادهایی در سطح دانشگاه‌ها و شهرها برگزار شده و در فضای خود انتخابات هم مناظرات خود نامزدها برنامه‌ریزی شده و نامزدها در یک فضای مساوی دعوت شدند که در مناظرات دانشجویی شرکت کنند و برای آشنایی فضای دانشگاهی به صورت رسانه‌ای کلیپ‌هایی منتشر شده است و قابل دسترس برای عموم مردم است.

وی عنوان کرد: ایجاد شور انتخاباتی نیز از دیگر اقدامات بود که با برگزاری جشن برای دانشجویان رأی اولی بود که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در همدان و در ملایر به میزبانی دانشگاه ملایر برگزار شد و در سایر شهرها هم به تناسب این برنامه برگزار شد و چند نشست بصیرتی هم به صورت معمول اجرایی شد.

‌پورحسینی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کشور و برای ساختن آینده بهتر و امید نسل‌ها و نسل دانشگاهیان باید یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا را رقم بزنیم و در این راستا از همه دانشجویان، دانشگاهیان و مردم عزیز دعوت می‌کنیم در انتخابات شرکت کنند و نقش خود را در آینده کشور موثر بدانند و امیدواریم همه مردم نقش خود را برای آینده سازی برای کشور ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات