فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پرشکوه مردم و تمامی همکاران و همرزمان مجموعه انتظامی به سبب جدیت، تلاش شبانه روزی و اهتمام کامل در برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۰۳
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان،  فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پرشکوه مردم و تمامی همکاران و همرزمان مجموعه انتظامی به سبب جدیت، تلاش شبانه روزی و اهتمام کامل در برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه قدردانی کرد.

در پیام سردار" فرشید" آمده است:
خدمت به مردم ولايت مدار و شريف ميهن اسلامي، لوح افتخار زرين و پشتوانه معنوي گران سنگي است كه خدمتگزاران اين نظام مقدس بدان مفتخر بوده و این مهم باعث سربلندي آنان در پيشگاه خداوند متعال و مردم عزيزمان مي شود.

 

در این راستا به مصداق حديث شريف«من لم يشكر المنعم من المخلوقين لم يشكر ا... عز و جل» برخود لازم مي دانم از خدمات صادقانه و تلاش هاي ارزنده همه شما همکاران عزيز در برقراري نظم و امنيت دوازدهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره انتخابات خبرگان رهبري تقدير و تشکر نمايم.

 

 اميد است با توكل به  خداوند  متعال و در سايه ولايت علوي فرمانده  معظم كل قوا حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي(مدظله‌العالي)در ادامه خدمت به نظام  مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و موید باشيد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار