استاندار اردبیل اعلام کرد؛

اردبیل هشتمین استان در بالاترین سطح مشارکت

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل رتبه هشتم را در کشور در جلب آرای مردم و ارتقای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به دست آورد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۲۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

اردبیل هشتمین استان در بالاترین سطح مشارکت

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: دیروز مردم استان اردبیل حماسه بی‌نظیر خلق کردند که در تاریخ این کشور و استان به یادگار خواهد ماند و قطعاً خار چشم دشمنان و اسباب آرامش دوستان انقلاب است.

وی تصریح کرد: مردم به وظیفه خطیر خود در پای صندوق‌های رأی عمل کردند و باید قدر این مردم را بیشتر بدانیم و در این مرحله حساس مسئولیت سنگین بر عهده منتخبان است تا در رفع مشکلات عرصه تولید، نظام اقتصادی و همچنین بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

استاندار اردبیل گفت: ماه‌ها است که دست‌اندرکاران استان در حوزه انتخابات و سیاسی تلاش می‌کنند تا فضا و بستر شور و نشاط خاص در انتخابات را مهیا کنند که این امر به معنای واقعی تحقق پیدا کرد و امیدواریم راه‌یافتگان به مجلس شورای اسلامی اسباب رفع گرفتاری و مشکلات مردم را با سعه‌صدر و تلاش مضاعف فراهم کنند.

عاملی افزود: قطعاً توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری خواهد گرفت و ما روزهای امیدبخشی را در پیش رو خواهیم داشت و انتظار می‌رود مردم در سنگر مطالبات از منتخبان خود پیگیر مسائل بوده و کار را رها نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید بعد از انتخابات مردم نمایندگان و منتخبان خود را به حال خود رها کنند بلکه ضرورت دارد برنامه مدون در مسیر توسعه کشور و استان از آنها بخواهند و در مطالبه‌گری همواره تلاش و کوششی مضاعف داشته باشند.

استاندار اردبیل از مسئولان قضایی و انتظامی قدردانی کرد و ادامه داد: آرامشی که امروز در سایه حضور و مشارکت مردم برقرار شده باید تقویت شده و در قالب مؤلفه‌های مختلف مورد اهتمام باشد.

ارسال نظرات