فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با صدور پیامی از مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۷۹
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با صدور پیامی از مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد. 

بِسمِ اللّهِ الرَّحٰمنِ الرَّحِیم
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ. سوره رعد آیه۱۱

انتخابات و حق تعیین سرنوشت کشور توسط آحاد مردم یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت اقتدار درونی و افزایش مشروعیت سیاسی در عرصه بین المللی و پشتوانه‌ای محکم برای نمایندگان آنان است که با انگیزه‌ای مضاعف برای حل مشکلات آنان گام بردارند.

حضور پرشور و حماسی مردم غیرتمند و زمان شناس استان ایلام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر نشان داد که پیوند مردم و نظام الهی ایران یک پیوند محکم و ناگسستنی است و سیاه‌نمایی و القاءات دروغین رسانه‌های بیگانه قادر نخواهد بود که آنان را از حضور در میدان و عرصه‌های سرنوشت ساز باز دارد.

ضمن تشکر از عموم مردم ولایتمدار و مسئولان انقلابی استان ایلام که خالق این حماسه بی بدیل بودند، از خداوند بزرگ می‌خواهم که این حضور باشکوه را مایه خیر و برکت و توسعه استان عزیزمان در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی قرار بدهد؛ و السلام علیکم

       سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام


ارسال نظرات