شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت حداکثری خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۰۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر خداباوری ،مردم باوری و خود باوری است. «رهبر معظم انقلاب» اکنون که به فضل پروردگار متعال مردم شریف و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باری دیگر با آرمان های شهدا و امام امت تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان ایران عزیز کوبیدند، بر خود فرض می دانیم؛ از ژرفای دل و اعماق جان، در برابر مردم نجیب ایران بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد سر تعظیم فرود آورده و ادای احترام  نماییم.

از همه نامزدهای انتخاباتی استان که با سلایق مختلف، زمینه ساز حضور پرشور مردم در چارچوب رقابت سالم بودند، کمال قدردانی و سپاسگزاری را داریم.

از شورای تأمین ،شورای نگهبان، هیئت اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی ، صدا و سیمای مرکز استان که با برگزاری مناظرات میان کاندیدها بستر لازم جهت انتخاب آگاهانه مردم را فراهم نموده، نهایت تقدیر و تشکر را نثار می کنیم .

اکنون که مردم عزیزمان وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام داده اند نوبت به منتخبین ملت می رسد که نهایت تلاش خود را جهت پیگیری مطالبات مردم و احیای ظرفیت های کم نظیر استان، بکار گیرند.

و السلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات