پیام قدردانی فرمانده سپاه قدس گیلان از حضور حماسی مردم در انتخابات

فرمانده سپاه قدس گیلان طی پیامی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۴۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

پیام قدردانی فرمانده سپاه قدس گیلان از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان طی پیامی از مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان تشکر کرد .

 

 متن پیام به شرح ذیل است : 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

یکی از شاخصه‌های مهم نظام مردمی بودن و مردمی ماندن است و این حضور افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی و برگ زرینی در شناسنامه انقلاب و نظام است .

 

 حضور پرشور مردم استان گیلان در پای صندوق‌های رای، پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیعتی ناگسستنی آنان با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

مردم با حضور آگاهانه خود به یاوه گویان دشمنان نظام که در رسانه ها و شبکه‌های ماهواره‌ای مردم را دعوت به عدم مشارکت می‌کردند، پیام دادم که نظام را از آن خود می دانند و به آن پایبند هستند .

 

 اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز گیلان ،کاندیداها که با حضور خود مشارکت سیاسی را رقم زدند همچنین مجریان و دست اندرکاران انتخابات در استانداری ، فرمانداری ها، بخشداری ها ،شورای نگهبان ، و... که از ماه های گذشته ضمن دعوت به مشارکت حداکثری و خلق حماسه حضور مقدمات کار را فراهم کرده و بصورت شبانه روزی در حفظ امانت داری تا پایان شمارش آرا حضور فعال داشتند تقدیر و تشکر خودرا اعلام می دارم. 

 

 در پایان آرزوی سلامتی و موفقیت منتخبین در انتخابات۱۴۰۲ در راه خدمت به مردم عزیر در سایه توجهات ولی عصر امام زمان( عج) و زعامت رهبری معظم انقلاب را از خداوند برای آنان مسئلت دارم .

 

فرمانده سپاه قدس گیلان

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی

ارسال نظرات