شهروند ایلامی گفت: اهمیت انتخابات بسیار ویژه و مهم است و چرا که ما با انتخابات سرنوشت آینده کشور خود را می‌سازیم و بدین‌گونه با انتخابی اصلح مجلسی می‌سازیم که می‌تواند ایران اسلامی را به سمت پیشرفت هدایت کند.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۷۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج رضا مرادی گفت: انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده که رهبری فرزانه با مردمی آگاه باعث شدند تا از چالش‌ها و مشکلات عبور کنیم.

 

وی افزود: باید توجه داشت که از چه مشکلاتی عبور کردیم و دشمنان برای ما چه نقشه‌هایی کشیده بودند و چه برنامه‌هایی داشتند تا ما را از راه منحرف کنند و حتی در برهه‌هایی مانند سال گذشته حتی دشمنان فکر کردند که به هدف شوم خود رسیدند؛ ولی این مردم بودند که در کنار رهبری فرزانه توطئه‌های دشمنان را باطل ساختند.

 

شهروند ایلامی در ادامه گفت: ایران عزیز ما برای اینکه به جایگاه امروز برسد از مسائل و مشکلات زیادی عبور کرده است و کسانی در این راه از جان خود گذشتند که شاید از بهترین صفات اخلاقی و دینی برخوردار بودند که این اهمیت والای انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

 

مرادی بیان داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون بر پایه انتخاب مردم شکل‌گرفته و این مردم هستند که مهم‌ترین تصمیمات را برای آینده کشور می‌گیرند؛ به همین دلیل انتخاب‌کردن در جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی گفت: دشمن همواره در تلاش است که ما را از هویت واقعی خود دور کند به شکلی که ما را از هویت ایرانی و اسلامی به سمت هویت غربی هدایت کند و از ما چهره‌ایی که مدنظر خودش باشد بسازد و آنگاه است که تمام آنچه را که داریم؛ مانند آنچه در برخی کشورها انجام داده به‌کلی ویران خواهد کرد.

 

این شهروند ایلامی خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات بسیار ویژه و مهم است و چرا که ما با انتخابات سرنوشت آینده کشور خود را می‌سازیم و بدین‌گونه با انتخابی اصلح مجلسی می‌سازیم که می‌تواند ایران اسلامی را به سمت پیشرفت هدایت کرده و ایرانی قوی می‌سازد که تمام نقشه‌های دشمنان را باطل می‌کند.

ارسال نظرات