بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان

خلق حماسه ای دیگر از غیور مردمان ایران زمین ؛ حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر افتخار کشور بقیه الله اعظم را ورق زد.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۰۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی حضور حماسی مردم ولایت مدار در انتخابات ۱۴۰۲ شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان بیانیه‌ای صادر نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمِیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا...
خلق حماسه‌ای دیگر از غیور مردمان ایران زمین؛ حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر افتخار کشور بقیه الله اعظم را ورق زد. خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر ملت عزتمند و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی در شرایطی که همه عوامل و بدخواهان این سرزمین پهناور تلاش می‌کنند تا جلوی اتحاد مردمی را بگیرند بار دیگر به نوای رهبر گرانقدر و فرزانه‌ی انقلاب لبیک گفتند و این واجب عینی را ادا کردند. هم اکنون که مردمان کشور عزیزمان مثل همیشه افتخار آفرین شدند و لبخند رضایت بر چهره‌ی رهبرمان نمایان گردید، نمایندگان منتخب مردم با توجه به وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری هجمه‌های فرهنگی و رسانه ایِ خودرا برای مأیوس ساختن جامعه به کار می‌برد شایسته است که همواره در تحقق اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند و ضمن مشارکت در تصویب قوانین مناسب برای رفع مشکلات و رعایت صلاحدید نسل‌های آینده، نه خواست عده‌ای خاص، تقوای سیاسی داشته باشند. همچنان که نظر مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان است همواره در جهت منافع ملی و مبارزه با فساد تلاش کنند و با پایبندی به استقلال کشور، تقید دینی داشته باشند، همواره حافظ اقتدار کشور، نگهبان خون شهدا و انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران باشند و با اثرناپذیری از جوزدگی و ملاحظات جناحی در تعامل با دولت انقلابی در جهت رفع مشکلات بکوشند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن تبریک به مردم فهمیده و مقید کشور عزیزمان که جلوه گر قدرت لایزال الهی بودند و نمایندگان برگزیده‌ی مردمی که عهده دار وظیفه‌ای سنگین شدند، اعلام میدارد همواره بر عهدی که بسته باقیست و در تجدید میثاق با رهبر گرانقدرمان بیش از پیش برای برپا نگهداشتن اقتدار کشور در جهاد تببین می‌کوشیم، در نقد منصفانه و مطالبه گری در راستای پیشرفت روز افزون کشورمان و حمایت از مردم آگاه و تاریخ سازان همیشه همدل کوتاهی نمی‌کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

ارسال نظرات