در پی حضور حداکثری مردم در انتخابات صورت گرفت:

پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان

این بار نیز حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز شما بر مکر دشمنان غلبه کرد، و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌گرد، بدل ساخت.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۰۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از حضور و حماسه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
درود و سلام خدا بر ملت بزرگ، مردم عزیز و همیشه در صحنه‌ی ایران مقتدر و بالاخص بر شما دانشجویان و قشر فرهیخته دانشگاهی عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.
این بار نیز حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز شما بر مکر دشمنان غلبه کرد، و حجم سنگینِ جنگ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌گرد، بدل ساخت. اینک جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات سالم و مردمی نشان داده است که صادق‌ترین نظام مردمسالار در جهان جدید است، و بدینگونه است که الگو‌های مادی، از دموکراسی‌های دین‌گریز تا استبداد‌های فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه‌ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.
حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.
اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهند. بی‌شک صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان ازجمله اولویت‌های جدی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که نمایندگان بایستی از ابتدای شکل‌گیری تا روز پایان آن بدان ملتزم و پایبند باشند.
بدین‌وسیله از مردم ولا یت‌مدار استان کرمان به مناسبت ثبت این حماسه پر شکوه و به یادماندنی خالصانه تشکر می‌نماییم.
سید هادی طباطبایی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان
حشمت الله شمسی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان

ارسال نظرات