جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان

دانشجویان رسالتی خطیر و مهم در انتخابات بر عهده دارند

عسکر زاده با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و زمینه ساخت کشور بر مبنای رأی ملت است گفت: در این شرایط رسالت دانشگاه و دانشجویان یک رسالت خطیر و مهم است.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۰۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن عسکر زاده جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان، با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و زمینه ساخت کشور بر مبنای رأی ملت است گفت: در این شرایط رسالت دانشگاه و دانشجویان یک رسالت خطیر و مهم است.
وی افزود: از وظایف مهم دانشجو و جوان مؤمن انقلابی در انتخابات و جهاد مشارکت افزایی، پر شور نگه داشتن جو انتخابات، جریان ساز بودن در فضای کنشگری در دانشگاه و جامعه است که خروجی آن باید مشارکت حداکثری در انتخابات باشد، که به فرمایش مقام معظم رهبری؛ امروز احساس وظیفه نسبت به انتخابات یکی از کار‌های نقد جامعه مجاهد در جهاد تبیین است.
او با ارائه تحلیلی اظهارداشت:تقابل جبهه حق و باطل از زمان حضرت آدم ابوالبشر تا الی یوم القیامه وجود داشته و ادامه خواهد داشت و از سنت‌های الهی این است که جبهه حق و جبهه باطل را، که اختلاط دارند، در یک طرح طولانی و با حوادثی مختلف تمیز و تفکیک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در کارزار بین حق و باطل، بین خیر و شر باید تعیین کرد در کجای این پازل ایستاده ایم، امروز و در شرایطی که منطقه غرب آسیا آبستن حوادث گوناگون است و منطقه در شرایط حساس و در تقابل و جنگ تمام عیار امنیتی در سایه، بین جمهوری اسلامی و رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیانش، چشم دوستان و دشمنان به انتخابات ۱۱ اسفندماه و میزان مشارکت و حضور ملت بزرگ ایران در پای صندوق رأی دوخته شده است.
عسکرزاده گفت: دوستان امیدوار هستند صلابت حضور مردم ایران به عنوان پشتوانه محور مقاومت و حامی مستضعفان عالم نه تنها امنیت ایران اسلامی بلکه امنیت پایدار سایر کشور‌ها مسلمان از طریق تقویت محور مقاومت را در پی داشته باشد.
او اظهارداشت: از طرفی دشمنان با القای ناامن سازی و با پشتوانه امپراطوری رسانه‌ای و با ایجاد فضای یأس و ناامیدی و تشویق به عدم حضور مردم در انتخابات در پی مشارکت حداقلی هستند.
وی گفت: حضور کم رنگ مردم در انتخابات، دشمن را در محاسباتش به این جمع بندی خواهد رساند که جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار نیست و فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها اثرگذار بوده است و مردم را مردد کرده است و در نتیجه گزینه بی ثبات سازی و افزایش تحریم‌ها و به دنبال آن افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها را در پی خواهد داشت.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان بیان داشت: در نظام‌های سیاسی هر کشوری که بیشتر بر آرای مردم تکیه داشته باشد، از موضع قوی‌تری در مجامع بین‌المللی برخوردار است، هرگاه مشارکت و حضور در انتخابات بالاتر بوده، طرف‌های خارجی بر روی مواضع جمهوری اسلامی، حساب بیشتری باز کرده اند.
وی تاکید کرد: انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف است، یک حق است، حق تعیین سرنوشت، حقی که براساس آن ملت کارگزاران خود را براساس رأی خود انتخاب می‌کنند.
وی اظهار کرد: کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، حق تعیین سرنوشت خود را به دیگران می‌دهند و دیگران به جای آن‌ها تصمیم خواهند گرفت.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: دانشجو به عنوان مؤذن جامعه و با رعایت تقوای سیاسی باید آگاهی هایش در خصوص صحنه انتخابات و بازیگران این صحنه افزایش داده و شاخص‌های فرد اصلح را تشخیص و در جامعه مخاطبان خود ترویج و تبیین نماید.

ارسال نظرات