زنجان-نماینده منتخب مردم زنجان و طارم ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و آگاه استان زنجان گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات یاوه‌گویان و دشمنان مایوس کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۱۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات دشمنان را مایوس کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛پیام تشکر و قدردانی مصطفی طاهری؛ نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از مردم شریف استان زنجان به شرح زیر است:

 

مردم شریف و گرانقدر زنجان و طارم سلام علیکم

 

بر خود وظیفه می‌دانم از حماسه پرشور شما در انتخابات که برگ زرین دیگری بر افتخارات پایتخت شور و شعور حسینی افزود خاضعانه تشکر کنم.

 

حضور و مشارکت آگاهانه و با بصیرت مردم شریف و فهیم زنجان و طارم در این زمان خطیر یاوه گویان و دشمنان را مأیوس؛ دوستان انقلاب و میهن عزیزمان ایران را خشنود ساخت.

 

مشارکت مسئولانه شما مردم شریف بار دیگر این واقعیت را آشکار ساخت که قهرمان حقیقی شمایید. مشارکت شما در عرصه‌ها و صحنه‌های حساس کشور ضامن امنیت ملی کشور است.

 

این صحنه شگرف حضور در این برهه که فشار‌های مختلف اقتصادی و سیاسی با جنگ‌های دشمن همراه شده است قدر و اجر مضاعف دارد.

 

بی شک حضور خالصانه شما وظیفه ما مسئولان را سنگین‌تر از گذشته می‌کند و حقیر بر خود وظیفه می‌دانم تا تلاش‌ها و فعالیت‌های خویش را مضاعف نموده و تلاشم را ادامه خواهم داد.

 

اینجانب از تمامی مردم فهیم و شریف استان بخصوص خانواده‌های معزز شهدا رزمندگان و ایثارگران و همچنین تشکل‌های سیاسی صنفی اجتماعی و دست اندرکاران و عوامل مختلف در حوزه انتخابات و دیگر کاندیداهای محترم که هرکدام موجب پرشور شدن حماسه ۱۱اسفند شدند  تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات