سردار تنگسیری:

شهید زارعی عاشق شهادت بود و به آرزویش رسید

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید رضا زارعی از شهدای مدافع حرم عاشق شهادت بود و شوق شهادت در او زبانه می‌کشید و به آرزویش هم رسید.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۴۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در گفت‌وگویی رادیویی اظهار داشت: همه شهدای ما در وصیت نامه‌شان حفظ نظام را پیام اصلی خود قرار داده‌اند.وی افزود: در پای صندوق های رای به یاد کلام شهید سلیمانی افتادم که جمهوری اسلامی حرم است و باید از آو در هر حال مراقب کرد.

به گفته سرار تنگسیری،تقویت پایه‌های مردمی نظام راه اصلی حفظ انقلاب اسلامی است.

سردار تنگسیری ادامه داد: ممکن است آدمهایی از موقعیت خود سواستفاده کنند اما انتخابات ایفای نقش برای سرنوشت آینده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: بالگردهای سپاه برای سکوهای نفتی و جزایر و شناورهای تندرو برای انتقال صندوق‌ها در نظر گرفته شده بود و سعی بر آن شد صندوق‌های سیار را به مردم برسانیم تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی درباره سومین شهید مدافع حرم هرمزگان نیز گفت: شهید رضا زارعی عاشق شهادت بود و او برای امنیت حرم و برای امنیت کشتی‌های ما در جای جای جهان ایفای نقش می‌کرد و با افتخار بر روی ۵۸ کشتی برای امنیت جوانان نیروی دریایی سپاه و ارتش حضور دارند و دفاع از حرم‌های پاک در سوریه و عراق افتخار ماست.

تنگسیری خاطرنشان کرد: شهید زارعی عاشق بود و از او هر چه بگوییم کم است. او و دیگر همرزمانش وقتی برای ماموریت می‌روند به عشق شهادت می‌روند و آنچنان به خدا وصل می‌شوند که آسمانی می‌شوند.

ارسال نظرات