خبرهای داغ:
به جهت افزایش سطح آشنایی بسیجیان وخانواده هایشان با مسائل خانوادگی واخلاق در خانواده، همایش بصیرتی خانوادگی بسیجیان با محوریت خانواده با مربیگری و حضور بسیجیان وپایوران گردان 124 امام حسین (علیه السلام) به همراه خانواده هایشان در فرهنگسرای محله آدریان خمینی شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۸۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، همایش بصیرتی خانوادگی بسیجیان با محوریت خانواده با مربیگری جناب آقای گیاهچی و حضور بسیجیان وپایوران گردان 124 امام حسین (علیه السلام) به همراه خانواده هایشان در فرهنگسرای محله آدریان خمینی شهر برگزار شد.

فرمانده گردان 124 امام حسین (علیه السلام) گفت: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: جامعه‌ی اسلامی، بدون بهره‌مندی کشور از نهاد خانواده‌ی سالم، سرزنده و بانشاط، اصلاً امکان ندارد پیشرفت کند.

وی در ادامه بیان داشت: در راستای بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری درباره نگاه و اهمیت موضوع خانواده ، گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) این برنامه را با کارشناس سواد رسانه و خانواده برگزار نمود

وی در ادامه افزود: در این مراسم به اهمیت موضوع خانواده و نحوه تربیت و برخورد با فرزندان پرداخت و در ادامه بر ارتباط گیری صحیح با فرزندان تاکید کردند و در روند این برنامه به مزایا و معایب و روش کنترل صحیح استفاده از فضای مجازی توسط والدین ویژه فرزندان پرداخت و راه حل های بسزایی را برای والدین ارائه نمود.

لازم به ذکر است که بعد از صحبتهای کارشناس سواد رسانه و خانواده گروه ترنم انقلاب با برنامه های متنوع فرهنگی سرود با موضوعات مختلف به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظرات