خبرهای داغ:
یکی از منتخبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خوزستان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۱۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، منتخب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خوزستان پیامی به منظور تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال صادر کرد.


متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی فی کتابه الکریم: ان الله مع الذین اتقوا و الذین هم محسنون (عنکبوت۱۲۸)


انتخابات یازدهم اسفند ماه برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان مردم پرافتخار کشورمان و هم استانی‌های عزیز خوزستانی باز نمود. مشارکت مهم و ارزشمند مردم بصیر، زمان شناس و انقلابی در شرایطی صورت گرفت که دشمنان کینه توز و زخم خورده تمام تلاش خود را به کار گرفته و با انواع ترفند‌ها و روش‌های شیطانی و رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی در کاهش مشارکت مردم داشتند.


مشکلات و سختی‌هایی که با القاء بدخواهان چندین برابر خود را نشان می‌داد، نتوانستند در عزم راسخ مردم در پشتیبانی و حمایت از نظامی که با تقدیم شهدا و ایثار و فداکاری بسیار به پیروزی رسید و ادامه پیدا کرد خللی وارد کند.


اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور مردم و لبیک گویی به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله که ندای خدمت به دین و مردم کشور است و همچنین اعتماد آنها در سپردن بار سنگین یکی از کرسی‌های مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم به این بنده، از خداوند متعال توفیق وفا به عهد در خدمت به مردم را خواهانم.


از تلاش‌های شبانه روزی مسئولین محترم اجرایی و امنیتی که تمام همت خود را در برگزاری انتخابات باشکوه صرف نمودند، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.


والسلام و رحمة الله و برکاته


سید ابوالحسن حسن زاده / منتخب مردم خوزستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات
پر بیننده ها